logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fabryka Komunikacji Społecznej: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Wystartowała kampania Jedz Bez Wyrzutów

Choć w naszych domach marnujemy gigantyczne ilości żywności, bo aż blisko 3 mln ton rocznie, to są rozwiązania, które pomogą nam to ograniczyć. Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy ruszył właśnie z kampanią społeczną „Jedz Bez Wyrzutów”, której ambasadorami zostali dziennikarka Agnieszka Cegielska oraz szef kuchni Andrzej Polan. Inicjatywa ta ma nas weprzeć w tym by jeść odpowiedzialnie, czyli bez wyrzucania do kosza, bez wyrzutów sumienia i z korzyścią dla środowiska.

17.12.2020 | przeczytano: 208 razy
Cash Lajf Balans w województwie warmińsko-mazurskim inspiracją dla młodych przedsiębiorców

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna skierowana do młodzieży z regionu Polski Wschodniej, która ma zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej. Historie bohaterów kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej pokazują, że młodzi przedsiębiorcy z województwa warmińsko-mazurskiego, mają szansę realizować z sukcesem marzenia o własnej firmie.

01.12.2020 | przeczytano: 284 razy
Przedsiębiorcy ze Świętokrzyskiego w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna, której zadaniem jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z makroregionu Polski Wschodniej, przybliżenie podstaw biznesu oraz pokazanie jak zrealizować marzenie o własnej firmie. Inspiracją do prowadzenia własnego biznesu mają być historie  młodych przedsiębiorców, m.in. z województwa świętokrzyskiego: właścicieli klubokawiarni Quest oraz firmy żywnościowej Lyofood.

25.11.2020 | przeczytano: 371 razy
Młody przedsiębiorca z województwa lubelskiego w kampanii Cash Lajf Balans

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna, której zadaniem jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z regionu Polski Wschodniej oraz pokazanie jak zrealizować marzenie o własnej firmie. Jednym z bohaterów kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, jest młody przedsiębiorca z województwa lubelskiego, współtwórca firmy Plantalux, produkującej z sukcesem lampy ledowe, przyspieszające wzrost roślin.

04.11.2020 | przeczytano: 320 razy
Kolejny film w kampanii Cash Lajf Balans

Młoda założycielka rzeszowskiej firmy WordPassion wykorzystała niestandardowe umiejętności i niszę rynkową, aby stworzyć własny biznes. Opowiada o tym jeden z filmów kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, którą przygotowało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, aby zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.

26.10.2020 | przeczytano: 336 razy
Startują konkursy w kampanii Cash Lajf Balans

Interaktywne roboty, laptopy, tablety i wiele innych nagród czeka na uczestników konkursów organizowanych w ramach kampanii Cash Lajf Balans. Uczniowie mogą wziąć udział w zabawie indywidualnie lub grupowo. Nagrody przygotowane dla zwycięzców pomogą w codziennej nauce zarówno w domu, jak i w szkole.

21.10.2020 | przeczytano: 344 razy
Młodzi przedsiębiorcy z woj. podlaskiego w kampanii Cash Lajf Balans

Przykład firmy Photon i cukierni Słodko, założonych przez młodych, podlaskich przedsiębiorców, pokazuje, że nie trzeba wyjeżdżać ze swojego miasta, by odnieść sukces biznesowy. Ich historie prezentują filmy w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, której organizatorem jest Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zainspirowanie młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.

19.10.2020 | przeczytano: 380 razy
Wystartowała kampania edukacyjna: Cash Lajf Balans

Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.

12.10.2020 | przeczytano: 248 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 620 razy

Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia". Przez ponad miesiąc w najpopularniejszych stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty edukacyjne.

20.11.2019 | przeczytano: 238 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764