logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook Marketing Partners: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.

14.06.2021 | przeczytano: 843 razy

Firma odczuła skutki COVID-19, jednak powołanie nowej spółki Full Stack Experts oraz rozwój w obszarze technologii doprowadziły ostatecznie do rekordowych przychodów na poziomie 49 mln PLN dla grupy kapitałowej Bluerank - FSE.

09.02.2021 | przeczytano: 262 razy

Firma Media Choice uruchomiła konkurs, w którym nagrodą główną jest płatny staż, dedykowany studentom oraz absolwentom uczelni wyższych. Dzięki niemu możliwe będzie nie tylko poznania specyfiki pracy jednego z najlepiej ocenianych niezależnych domów mediowych w Polsce (wg raportu Media & Marketing Polska 2020), ale także zdobycie cennego doświadczenia w obszarze planowania i realizacji kampanii reklamowych.

09.10.2020 | przeczytano: 584 razy

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymała status oficjalnego Partnera Facebooka. Uczestnictwo w Programie zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i wiedzy, zarówno dla samej Agencji jak i jej klientów.

11.09.2020 | przeczytano: 665 razy

Facebook rozpoczyna współpracę z kluczowymi agencjami w Polsce w ramach programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Wśród firm, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Bluerank, gdzie zespół Social Ads realizuje kampanie reklamowe dla takich klientów jak Unilever, Promedica24, Rainbow czy Mall.pl. Z programu skorzystają także klienci Bluerank, którzy będą mogli liczyć na szerokie wsparcie specjalistów Facebooka.

20.07.2020 | przeczytano: 510 razy

Agencja Up&More otrzymała status preferowanego partnera w programie Facebook Marketing Partners for Agencies. Zakwalifikowała się do programu spełniając szereg wymogów wyznaczonych przez największy serwis społecznościowy.

17.07.2020 | przeczytano: 656 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764