logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fakty TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Fakty TVN nadal pierwsze

„Fakty TVN” w obu grupach odnotowały w marcu 2024 roku najlepsze wyniki oglądalności wśród serwisów informacyjnych, a konkurencyjne programy zostawiły daleko w tyle.

03.04.2024 | przeczytano: 360 razy
Powołano Radę Polskich Mediów

Redaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów. Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje.

17.10.2023 | przeczytano: 418 razy
Raport „O tym się mówi”: W sierpniu najczęściej cytowano materiał Faktów TVN

Sierpniowy ranking „O tym się mówi” otwiera materiał Marka Nowickiego, który ukazał się w Faktach TVN. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

25.09.2023 | przeczytano: 528 razy
Raport „O tym się mówi”: W lipcu na czele materiał Renaty Kijowskiej z Faktów TVN

Lipcowy ranking otwiera materiał autorstwa Renaty Kijowskiej, który ukazał się w Faktach TVN i zdominował medialny dyskurs, wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi” przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

28.08.2023 | przeczytano: 484 razy
Deklaracja redaktorek i redaktorów naczelnych w obronie niezależności mediów

Jako redaktorki i redaktorzy naczelni największych polskich mediów stajemy w obronie ich niezależności i deklarujemy nasze niepodważalne przywiązanie dla wartości dziennikarskich, takich jak obiektywizm, rzetelność i uczciwość dziennikarska.

28.06.2023 | przeczytano: 1107 razy (komentarzy: 46)

Stacja TVN24 w lutym 2023 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w każdej kategorii. W grupie 4+ osiągnęliśmy aż 4,84% udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49) aż 3,07%. Fakty TVN pozostają najpopularniejszym programem informacyjnym w kraju. Również pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych kolejny miesiąc utrzymuje tvn24.pl.

01.03.2023 | przeczytano: 488 razy
Podsumowanie obsługi medialnej TVN24 i TVN24BiS  wizyty Joe Bidena

Wizyta prezydenta USA Joe Bidena w Kijowie i Warszawie była historycznym wydarzeniem, które tym samym było ogromnym przedsięwzięciem dla mediów. TVN24, TVN24BiS, Fakty TVN na antenie i w internecie (tvn24.pl, TVN24 GO) relacjonowały non stop przebieg 3-dniowej wizyty Bidena. I to właśnie naszą antenę wybierali najczęściej widzowie.  

24.02.2023 | przeczytano: 770 razy
Media wciąż bez kobiet

Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie dla Forbes Women zanotował spadek udziału kobiet występujących jako ekspertki w najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych w Polsce. W 2021 roku kobiet w badanych programach było zaledwie 24%. Z kolei w 2022 mniej, bo już tylko 21%. W ubiegłym roku w październiku kobiecych wystąpień na wizji było dokładnie 845 w stosunku do reprezentacji 3 127 mężczyzn.

20.01.2023 | przeczytano: 1486 razy (komentarzy: 11)

Redakcja Faktów – najchętniej oglądanego serwisu informacyjnego w Polsce – została uhonorowana nagrodą specjalną Radia ZET imienia Andrzeja Woyciechowskiego. Kapituła konkursu przyznała ją z okazji 25. rocznicy powstania programu m.in. za wierne stanie na straży wartości – pluralizmu poglądów, demokracji, wolności słowa i praw człowieka – oraz niezmienne prezentowanie najwyższego standardu programu informacyjnego. Fakty ukazują się na antenie stacji TVN od października 1997 roku. Na przełomie tych lat w programie wyemitowano około 4500 godzin relacji z najważniejszych wydarzeń dla Polski i świata. Serwis informacyjny TVN każdego wieczoru ogląda blisko 3 mln widzów w Polsce, co stawia go w pozycji lidera wśród programów newsowych.

18.11.2022 | przeczytano: 656 razy

Codzienny program informacyjny FAKTY TVN – emitowany na kanałach TVN oraz TVN24 BiS – był niekwestionowanym liderem swojej kategorii w pierwszej połowie 2022 roku. W H1 2022 FAKTY osiągnęły skumulowany udział na poziomie 21,9% w widowni komercyjnej (TVN SHR: 19,74%; TVN24 BiS SHR: 2,14%) – tym samym serwis informacyjny TVN był najchętniej wybierany przez widzów 16-49 spośród wszystkich programów tego typu dostępnych na polskim rynku. W analizowanym okresie emisje FAKTÓW na kanale TVN osiągnęły najwyższe wyniki oglądalności w styczniu – zarówno w grupie komercyjnej (SHR: 20,9%), jak i wśród wszystkich widzów (SHR: 20,7%).

15.07.2022 | przeczytano: 459 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764