logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Familijne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34

24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.

05.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 266 razy
Konkursy.AI: nowa usługa w agencji GONG

Organizacja konkursów konsumenckich wiąże się  z wieloma wyzwaniami takimi jak moderacja i ocena zgłoszeń, weryfikacja dowodów zakupu czy obsługa prawna, przechowywanie danych osobowych i kontakt ze zwycięzcami. GONG (Group One), agencja kreatywna, która od lat wdraża autorskie rozwiązania AI w kampaniach reklamowych i organizuje aktywacje konsumenckie, wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, uruchamiając konkursy.AI – usługę stworzoną z myślą o markach organizujących konkursy w kanałach digital.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 251 razy
„Familijne Wtorki Filmowe” wsparte kampanią

1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.

09.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 392 razy
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką

1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.

12.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 469 razy
Familijne w nowych opakowaniach

Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 

25.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 474 razy
Mus je schrupać z nowej paczki - Opus B dla Colian

Agencja przygotowała komunikację nowych opakowań wafelków Familijne.

19.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 530 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe”

Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery właśnie dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z najnowszą, czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej.

10.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 760 razy
Kolejna odsłona kampanii „Polskie słodycze na polskie święta”

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.

19.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1108 razy

Grupa Colian – po trzymiesięcznym okresie próbnym – właśnie przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me. W skład grupy wchodzą spółki: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer. Agencja Brief me od lipca 2023 roku odpowiada za działania komunikacyjne w obszarze social media dla wszystkich trzech podmiotów w zakresie marek korporacyjnych.

09.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 708 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764