logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Rytuał przyjemności w kampanii marki Fantasia

Ruszyła nowa kampania marki Fantasia. Za strategię komunikacji oraz wszystkie materiały kreatywne odpowiada agencja VML. 

18.01.2024 | przeczytano: 544 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Twoja Fantasia. Twój wybór - kolejny etap kampanii

Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór". Kampanię realizuje agencja VMLY&R.

24.10.2023 | przeczytano: 301 razy

Feeders Agency w wyniku przetargu rozpoczęła od maja br. obsługę marki Danio. W ramach współpracy z nowym klientem agencja będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie nowej platformy komunikacji 360 dla serka homogenizowanego Danio.

27.06.2023 | przeczytano: 436 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy
Nav Agency dla marki Fantasia

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.

16.05.2022 | przeczytano: 487 razy
VMLY&R z kampanią batona Fantasia

Marka dotychczas znana z jogurtu z dodatkami, poszerzyła właśnie swoją ofertę o nową, zaskakującą formę. Nowość i towarzysząca mu kampania dedykowana jest miłośniczkom lekkich deserów i skupia się na poszukiwaniu codziennych, małych przyjemności. Za opracowanie strategii, TVC, działania w digitalu oraz POSM odpowiada VMLY&R Poland.

10.12.2021 | przeczytano: 908 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Fantasia & Akademia Mocy Kobiet zachęcają Polki do mówienia o kobiecych mocach

Moja mocna strona to… – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić.. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w niezwykłym partnerstwie, aby wspólnie działać na rzecz kobiet i zachęcać je do odkrywania swoich własnych mocy i mówienia o nich głośno.

09.06.2021 | przeczytano: 1025 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 658 razy
Awanse w dziale strategii VMLY&R

W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.

09.09.2020 | przeczytano: 1022 razy
Fantastorie – jesienne chwile z nowymi smakami Fantasia

Nowe likierowe smaki Fantasia oraz opowiadania Adrianny Trzepioty to idealny duet na jesienne, długie wieczory.

08.09.2020 | przeczytano: 750 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764