logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasy Expo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
„Myśl po polsku” – kanał i podcasty o tematyce popularnonaukowej dla młodzieży

„Myśl po polsku” to nowy projekt, którego autorzy popularyzowaniem rodzimych zdobyczy ze świata nauki i techniki chcą zainspirować młode pokolenie zakładaniem startupów i zainteresować kierunkami technicznymi i specjalistycznymi studiów wyższych.

16.12.2022 | przeczytano: 881 razy (komentarzy: 22)
We!re Fantasy - nowy brand Fantasyexpo

Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka - WE!RE FANTASY, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Na czele nowej firmy stanie Mateusz Górecki, który obejmie stanowisko Managing Director.

21.02.2022 | przeczytano: 806 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.

02.11.2021 | przeczytano: 669 razy
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).

09.04.2021 | przeczytano: 966 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W skład grup roboczych IAB Polska wchodzą eksperci naszych firm członkowskich. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu tworzymy zaplecze merytoryczne naszej organizacji. Jesień to zawsze początek prac grup roboczych w nowym sezonie. Kto będzie przewodził poszczególnym grupom i czym będą się zajmować przez najbliższy rok? Sprawdźcie w naszym artykule.

27.11.2020 | przeczytano: 585 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 1478 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 1434 razy

Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019.

10.10.2019 | przeczytano: 715 razy
Kampania Old Spice zwycięzcą Polish Esport Awards 2018

Kampania marki Old Spice pt. „Wejdź na zapachnisty level”, stworzona przez dom mediowy MediaCom w ścisłej współpracy z agencją gamingową Fantasy Expo oraz Procter&Gamble, zwyciężyła w plebiscycie Polish Esport Awards 2018 organizowanym przez Ringier Axel Springer oraz redakcję Esportmania.pl.

26.02.2019 | przeczytano: 1039 razy

Miniony rok był przełomowy dla rozwoju segmentu esport w Ringier Axel Springer Polska – uruchomiono serwis Esportmania.pl oraz wprowadzono zupełnie nowe formaty oraz wydarzenia, które przyczyniają się do dalszego rozwoju i profesjonalizacji sportów elektronicznych w Polsce.  

25.01.2019 | przeczytano: 438 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764