logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantasyexpo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
We!re Fantasy: awans Wojtka Maślanki

Wojciech Maślanka objął stanowisko Creative Strategy Specialist w agencji WE!RE Fantasy należącej do grupy Fantasyexpo. Jego zadaniem jest tworzenie kreatywnych strategii łączących marki ze światem influencerów, gamingu i esportu.

03.04.2024 | przeczytano: 211 razy
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.

11.02.2024 | przeczytano: 475 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1247 razy
Blowek - 5 mln subskrybentów

Twórca treści wideo, influencer - Karol ‘Blowek’ Gązwa, właśnie osiągnął znaczący kamień milowy w swojej karierze youtubera i polskiego YouTube - 5 milionów subskrybentów na swoim kanale. Fakt ten ma niezwykłe znaczenie w świecie twórczości online, potwierdzając wpływ oraz zasięg, jakie można osiągnąć za pomocą angażujących, kreatywnych i unikalnych treści.

12.07.2023 | przeczytano: 674 razy (komentarzy: 18)

Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.

21.03.2023 | przeczytano: 552 razy
Bartosz Semegin dołącza do We!re Fantasy

Bartosz Semegin ponownie wrócił w szeregi grupy Fantasyexpo, dołączając do WE!RE Fantasy kierowanej przez Mateusza Góreckiego. Obejmie on stanowisko Senior Account Managera zespołu specjalizującego się w markach nieendemicznych.

17.01.2023 | przeczytano: 393 razy

Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.

06.10.2022 | przeczytano: 345 razy
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the game.

19.08.2022 | przeczytano: 788 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:

15.07.2022 | przeczytano: 998 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 607 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764