logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Febrisan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Marka Febrisan w nowej kampanii reklamowej przywraca spokój i naturalny rytm

Marka Febrisan, należąca do portfolio Orifarm Healthcare, otworzyła sezon jesienny nową kampanią reklamową, która ruszyła 3 października. W kampanii, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania, marka przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.

12.10.2022 | przeczytano: 695 razy
Febrisan w nowej odsłonie od OS3

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Febrisan (Takeda Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która  wygrała przetarg na obsługę marki.

06.11.2018 | przeczytano: 3165 razy
Dominika Majcher w dziale Client Service agencji OS3

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji oS3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.

02.11.2018 | przeczytano: 1308 razy

Firma farmaceutyczna Takeda Polska, producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Amol czy Multi-Sanostol, w ramach zakończonego właśnie przetargu, po raz trzeci z rzędu wybiera do współpracy dom mediowy OMD (oddział Macroscope).

06.07.2017 | przeczytano: 441 razy
Byss.pl rozpoczyna współpracę z marką Febrisan

Pierwszym projektem agencji w ramach bezterminowej umowy ramowej o współpracy jest serwis produktowy dla marki Febrisan, leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy. Stworzenie serwisu związane jest m.in. z wprowadzeniem na rynek nowego leku – Febrisan Zatoki. Byss.pl stworzyła też dla Febrisanu materiały graficzne na potrzeby kampanii display skierowanej do branży farmaceutycznej.

02.02.2017 | przeczytano: 574 razy
Komiksowa reklama Febrisanu

Takeda Polska sp. z o.o., producent leku Febrisan przeciwko objawom przeziębienia i grypy, zaprezentował nowy spot telewizyjny swojej marki. Opracowaniem scenariusza, koncepcji reklamy oraz nadzorem nad produkcją i postprodukcją zajęła się Agencja Kore

28.09.2016 | przeczytano: 1850 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764