logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Federacja Polskich Banków Żywności: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Kaufland zachęca do niemarnowania żywności w kampanii „To się nadalje”

Kaufland wystartował z kampanią „To się nadaLje”, w której zwraca uwagę na globalny problem, jakim jest marnowanie żywności. Inauguracja działań zbiegła się ze Światowym Dniem Żywności.

20.10.2020 | przeczytano: 578 razy
Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

11.07.2018 | przeczytano: 900 razy
Nowy spot Podziel się Posiłkiem: pół miliona odsłon w tydzień

Twoje dziecko uczy się od Ciebie – to tytuł najnowszego spotu i główne przesłanie 12. edycji Programu Podziel się Posiłkiem, którego inicjatorem jest firma Danone. Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.

29.09.2014 | przeczytano: 950 razy
Komentarz Nestlé: Kampania społeczna to długoterminowe zobowiązanie

Czy rozpoznawalność kampanii społecznej jest równoznaczna z jej sukcesem? Czy zapewniają go: śmiałość jej przekazu, kontrowersyjność i emocjonalność komunikatów? Jak dużą rolę w dzisiejszych kampaniach odgrywa zaufanie społeczne? Czy jednorazowe inicjatywy wystarczą dla zmiany postaw i nawyków w dłuższej perspektywie? A także jak podchodzimy do cyberaktywizmu?

23.04.2013 | przeczytano: 2954 razy

Agencja Edelman wspiera tegoroczną kampanię „Świąteczna Zbiórka Żywności”, organizowaną przez Federację Polskich Banków Żywności. Agencja zaproponowała odświeżoną formułę eventu otwierającego akcję.

05.12.2011 | przeczytano: 1484 razy

25 października w hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się gala wręczenia Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. Do konkursu napłynęła rekordowa liczba 178 zgłoszeń, spośród których jury wyłoniło 19 zwycięzców. Za najlepszą kampanię edukacyjną w 2011 roku uznano program marki WINIARY zrealizowany przez agencję Eskadra PUBLICA – „Jedz smacznie i zdrowo”.

08.11.2011 | przeczytano: 2146 razy
Adobe Creative Search 4 Ideas – nagrody rozdane

7 października w klubie PIN UP Studio w Warszawie, odbyło się uroczyste rozdanie nagród laureatom konkursu Adobe Creative Search 4 Ideas – pierwszej edycji konkursu graficznego firmowanego przez polski oddział Adobe. Przedmiotem konkursu było stworzenie kreacji kampanii społecznej Banków Żywności.

29.10.2009 | przeczytano: 1419 razy
Rusza polski konkurs kreatywny Adobe Creative Search 4 Ideas

Wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego firmowanego przez polski oddział Adobe. Adobe Creative Search 4 Ideas, bo tak nazywa się konkurs, to wyzwanie dla wszystkich twórców grafiki, którzy chcą zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. Przedmiotem konkursu jest bowiem stworzenie kreacji kampanii społecznej Banków Żywności.

15.06.2009 | przeczytano: 1393 razy

Serwis internetowy Alert Media Communications zajął wysokie, drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych (IAGE) na zlecenie magazynu Home&Market. Strona www.alertmedia.pl uzyskała aż 49 punktów na 55 możliwych, co dało jej bardzo dobrą średnią 4,454 punktów.

29.09.2006 | przeczytano: 1139 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764