logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feeders Agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
Dziewczyny pomagają na Movember

Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.

07.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 236 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Feeders Agency dołącza do sieci by The Network

Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która będzie aktywnie działać w by The Network.

05.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 251 razy
Pssst, poświętuj trochę! Kampania świąteczna Pepsi

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.

29.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 225 razy
Feeders Agency uruchamia agencję influencer marketingową - Feeders Creators

Feeders Creators stawia na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Interdyscyplinarność to słowo klucz w procesie tworzenia kampanii, dlatego influencer marketing managerowie współpracują ramię w ramię z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency oraz twórcami internetowymi, wspólnie tworząc angażujące kampanie. A wszystko po to, aby powstałe projekty mogły maksymalnie angażować, uczyć i bawić, trzymając się idei scroll-stopping advertising, która wyróżnia Feeders Agency na rynku.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 293 razy
Epickie historie sukcesu w podcaście Pepsi “OD ZERA”

W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a kolejne premiery będą ukazywać się co tydzień, w każdy poniedziałek o godzinie 10:00. Cykl niesamowitych rozmów zakończy się wielkim finałem na początku grudnia.

21.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 286 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych

Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).

04.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 471 razy
Orzeźwiająca mmMetamorfoza: Feeders Agency z kampanią Mirindy

Wakacje to czas, kiedy możemy zaszaleć ze swoim wyglądem, pozwolić sobie na więcej. Mirinda daje możliwość orzeźwienia swojego looku i przejścia letniej mmMetamorfozy. Za letnią kampanię Mirindy, która trwa do 25 sierpnia, odpowiada Feeders Agency.

05.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 402 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Feeders Agency z letnią aktywacją konsumencką Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. W ramach kampanii “Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” zaplanowany jest konkurs ogólnopolski, spot z influencerami, niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej czy współprace partnerskie m.in. z McDonald’s i Lisek.app.

25.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 614 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach

Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.

16.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 411 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Szymon Grzybczyk dołącza do Performance Media

Do zespołu Performance Media dołączył Szymon Grzybczyk, który obejmuje stanowisko Business Sales Leader. Przechodzi z agencji Feeders.

01.07.2024 | Personalia | przeczytano: 566 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764