logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FeelMovie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
„Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” – kampania wielokanałowa

Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od niedzieli 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca dostępny jest dla klientów sklepów.

03.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1702 razy
Kamikaze wspiera Kaufland w obchodach 20-lecia sieci w Polsce

Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji dwudziestych urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w social mediach – obejmują one platformy takie jak: TikTok, Facebook i Instagram - w przypadku tego ostatniego agencja przygotowała m.in. projekt oparty na Augmented Reality. Koncepcję kreatywną urodzinowej kampanii opracowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

04.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 968 razy
Zaufaj sile eksperta - spot reklamowy D-Vitum Forte K2

Od 1 października preparat D-Vitum Forte K2 promuje nowy spot telewizyjny. Za koncept kreatywny i nadzór nad produkcją video promocyjnego odpowiada krakowska agencja reklamowa Hand Made.

03.10.2019 | Z rynku | przeczytano: 782 razy
Nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym.

12.04.2017 | Z rynku | przeczytano: 797 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764