logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Femi Stories: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Nav Agency dla marki Fantasia

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.

16.05.2022 | przeczytano: 487 razy
Fantasia & Akademia Mocy Kobiet zachęcają Polki do mówienia o kobiecych mocach

Moja mocna strona to… – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić.. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w niezwykłym partnerstwie, aby wspólnie działać na rzecz kobiet i zachęcać je do odkrywania swoich własnych mocy i mówienia o nich głośno.

09.06.2021 | przeczytano: 1025 razy
Danone Fantasia: nowe smaki na wiosnę

Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.

10.05.2019 | przeczytano: 1455 razy
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories

Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.

25.04.2019 | przeczytano: 3292 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764