logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Feno: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 64

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.

23.01.2023 | przeczytano: 188 razy
Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.

21.10.2022 | przeczytano: 229 razy
Premiera książki „Independent Type” autorstwa Katarzyny Szykownej

Już ruszyła sprzedaż niezwykłej książki w formie e-booka młodej poznańskiej artystki i projektantki traktująca o niezależnym projektowaniu krojów pisma w Polsce. Nieznany dotąd, hermetyczny świat odkrywa przed szeroką publicznością wydawca – Hello Type Studio. Dystrybucja będzie się odbywać wyłącznie poprzez stronę www.book.hellotype.pl. Publikacja nie ma z góry narzuconej ceny, pozostawia czytelnikowi dowolność, który może zapoznać się z wybraną częścią książki online lub pobrać książkę w formie pliku PDF.

20.10.2022 | przeczytano: 227 razy
LFP Industrial Solutions zaprasza na Open House we Wrocławiu 13-15.09.2022

Odliczamy dni do rozpoczęcia Open House - wyjątkowego spotkania organizowanego przez LFP Industrial Solutions, które rozpocznie się już 13 września w Centrum Demonstracyjnym firmy we Wrocławiu. Trzydniowe wydarzenie będzie jedyną w swoim rodzaju okazją do zapoznania się z technologicznymi „must have” dla każdej nowoczesnej drukarni, a przede wszystkim obejrzenia rozwiązań Vanguard oraz Elitron w akcji.

02.09.2022 | przeczytano: 518 razy
Półmetek 2022 w marketingu i komunikacji. 3 trendy, które zostaną z nami na dłużej

Covid-19 zmienił bieg historii. Gdy myśleliśmy, że wszystko się uspokaja, nadszedł luty 2022, który ponownie wskazał inne priorytety i zmodyfikował komunikację wielu marek. Jak podsumować minione pół roku w branży kreatywnej? Które trendy dominują i co zostanie z nami na dłużej?

22.06.2022 | przeczytano: 943 razy (komentarzy: 3)
Piwo Cornelius z Browaru Piotrków to nowa marka w portfolio agencji Feno

Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.

21.03.2022 | przeczytano: 420 razy

Firma Brother od pierwszych dni stycznia 2022 r. rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce wzmacniać świadomość marki u konsumentów oraz przedstawicieli małych firm (SOHO) oraz MŚP.

31.01.2022 | przeczytano: 276 razy

Kampania edukacyjna “Dobra, dobra” przybliża Polakom certyfikację i wartości stojące za ruchem B Corp, którego celem jest budowanie gospodarki, w której duch przedsiębiorczości wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Zaangażowane w kampanię eko-influencerki wyjaśniają swoim społecznościom, jakich standardów działania potrzebujemy, czym jest certyfikat B Corp i co mówi on o markach, które w procesie certyfikacji go pozyskały.  

25.01.2022 | przeczytano: 406 razy

Ponad 100 restauracji z sieci Fest, 1000 aptek ANC, 143 drogerie Shyk i blask, a także lokalne stacje benzynowe. To przedsiębiorstwa na Ukrainie, których pracownicy i klienci na co dzień korzystają z programu lojalnościowego zbudowanego w oparciu o polską platformę Sparta Loyalty. Jej autorem jest krakowska firma Spartavity. Kontrakty na Ukrainie stanowią dziś prawie 35% jej całego biznesu.

03.11.2021 | przeczytano: 451 razy
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.

21.10.2021 | przeczytano: 906 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 64)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764