logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwalu Pracy JOBICON: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Kolejny rok z rzędu More Bananas wspiera markę Pracuj.pl marketingowo. Krakowska agencja jest odpowiedzialna za kreacje na Facebooku i Instagramie, kampanie z influencerami oraz produkcje audio i wideo.

18.01.2021 | przeczytano: 391 razy
Jak powstała nowa odsłona Pracuj.pl?

Użytkownicy Pracuj.pl od kilku tygodni korzystają z nowej strony głównej serwisu. Oferuje ona, oprócz zmienionego wyglądu, m.in. lepszą personalizację proponowanych ofert pracy, szybki i sprawny dostęp do ogłoszeń, lepsze dostosowanie strony do urządzeń mobilnych oraz nową wyszukiwarkę. Jak przebiegały prace nad tym projektem? Co zadecydowało o jego kształcie? O tych i innych kwestiach opowiada Mariusz Kuźniewicz, Senior Product Strategy Manager w Grupie Pracuj.

16.08.2019 | przeczytano: 929 razy
Studenci i absolwenci o rynku pracy

Jak studenci i absolwenci oceniają uczelnie pod względem przygotowania na rynek pracy? Czy cenią staże i praktyki? Co liczy się dla nich najbardziej u pracodawców? Na te i inne pytania odpowiadamy w najnowszym raporcie Pracuj.pl "Najważniejszy egzamin: kariera. Studenci i absolwenci na rynku pracy". Badanie towarzyszy Festiwalowi Pracy JOBICON.

15.03.2019 | przeczytano: 1552 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764