logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Beźnicki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Podsumowanie Forum IAB 2023

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.

05.06.2023 | przeczytano: 791 razy

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w ecommerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na 4 scenach Forum IAB 2023. IAB Polska, organizator tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce, właśnie opublikował szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30-31 maja w Warszawie.

15.05.2023 | przeczytano: 514 razy
Filip Beźnicki  z agencjami mediowymi Havas na rynkach bałtyckich

Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group Poland, rozpoczyna współpracę z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii. Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.

19.04.2022 | przeczytano: 748 razy

7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.”.

08.04.2022 | przeczytano: 638 razy
IAB Polska prezentuje #Throwbacksforumiab2020

Minął ponad miesiąc odkąd spotkaliśmy się wirtualnie podczas najbardziej inspirującej konferencji marketingowej Forum IAB 2020. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałe wystąpienia podchodząc do tematu konferencji z różnych perspektyw.

20.11.2020 | przeczytano: 679 razy
„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020

"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".

23.10.2020 | przeczytano: 971 razy
„Bank zielonych zmian” z nominacją MIXX Awards 2020

"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency rywalizuje w kategorii Cross Media Integration o tegoroczną statuetkę konkursu MIXX Awards

25.08.2020 | przeczytano: 776 razy
Kto zwycięży w digitalu? 56 nominacji do IAB Mixx Awards 2020

Jury IAB MIXX Awards spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy 6 października.

17.08.2020 | przeczytano: 939 razy
Filip Beźnicki nowym Digital Strategy Directorem w Havas Media Group

Havas Media Group wzmacnia kompetencje digitalowe. Do agencji od 1 lipca 2020 r. dołącza Filip Beźnicki obejmując nowo utworzone stanowisko Digital Strategy Director.

23.06.2020 | przeczytano: 655 razy
20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

27 marca, w klubie Niebo  w Warszawie, zostały ogłoszone nominacje w konkursie Young Creatives Cannes. Jest to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. To nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, ale przede wszystkim okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego, pozytywnej rywalizacji oraz samodzielnej pracy nad prawdziwym briefem.

03.04.2017 | przeczytano: 799 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764