logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Połoska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl

Od 1 lipca br. Rafał Madajczak będzie redaktorem naczelnym Gazeta.pl. To całkowicie nowe stanowisko w strukturach portalu, który ma ambicję wyróżniać się w internecie oraz tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Rafał Madajczak jako dyrektor kreatywny Gazeta.pl był współtwórcą m.in. „Alarmu dla klimatu” – najbardziej zasięgowej akcji w historii portalu, a także wielu nagradzanych projektów i kampanii, jak „Historia bez Polki”, „Odbetonowani” czy „Nie karm Putina”.

30.06.2022 | przeczytano: 341 razy

Noizz.pl otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Best of Facebook za akcję #RealInfluencers. Wyniki konkursu poznaliśmy podczas Gali KTR.

27.11.2020 | przeczytano: 676 razy

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.

16.10.2020 | przeczytano: 651 razy

NOZZ.pl rozpoczyna realizację dwóch autorskich podcastów o jedzeniu oraz ekologii, które poprowadzą dziennikarze serwisu. Pierwsze odcinki obydwu serii są dostępne na Noizz.pl oraz na platformach streamingowych Onet Audio i Spotify.

24.08.2020 | przeczytano: 691 razy

NOIZZ.pl stworzył filtr w aplikacji Instagram, który wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość, umożliwia dodanie do tablicy z nazwą miejscowości tęczowej ramki. Akcja portalu jest reakcją na przyjęte przez ponad 50 jednostek samorządu terytorialnego (gminy, powiaty oraz województwa) deklaracje, że są obszarami wolnymi od “ideologii” LGBT. Funkcjonalność powstała przy współpracy z międzynarodowym studiem XR Popul-AR.

04.08.2020 | przeczytano: 445 razy
Noizz.pl stawia na #actvertising i kampanie z przesłaniem

NOIZZ.pl wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Serwis będzie tworzyć przekazy reklamowe tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości. Ringier Axel Springer Polska, którego częścią jest NOIZZ.pl, jest partnerem inicjatywy ONZ – UN Global Compact – skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. NOIZZ będzie też namawiać inne serwisy, agencje czy domy mediowe do kształtowania takich kampanii reklamowych.

15.06.2020 | przeczytano: 389 razy

Serwis NOIZZ.PL w akcji z największymi Instagramowymi influencerami zwraca uwagę na osoby, które pracują na pierwszej linii frontu w walce z pandemią koronawirusa. W nowym cyklu redakcyjnym NOIZZ pokazuje na swoich łamach codzienność przedstawicieli wybranych grup zawodowych. Znani influncerzy natomiast udostępniają swoje konta w social mediach, by bohaterowie codzienności mogli pokazać prawdziwy dzień swojej pracy.

04.05.2020 | przeczytano: 446 razy

NOIZZ.pl inauguruje nową, długofalową kampanię społeczną #NOTJUSTAMOOD. Redakcje NOIZZ w Polsce, na Słowacji i Węgrzech oraz w Serbii i Niemczech, będą poruszać temat zdrowia psychicznego z różnych perspektyw. W serwisach będą się ukazywały wywiady, rozmowy z ekspertami oraz osobiste historie osób chorujących na depresję. Celem akcji NOT JUST A MOOD jest zwrócenie uwagi na problem depresji wśród młodych osób oraz zachęcanie do sięgania po profesjonalną pomoc.

28.06.2019 | przeczytano: 457 razy
Noizz w nowej odsłonie

Portal NOIZZ po czterech latach od uruchomienia przechodzi proces redesignu. Nowa uproszczona, czarno-biała forma graficzna ma poprawić czytelność strony, wynieść treści na pierwszy plan oraz podkreślić miejski charakteru serwisu. Zmiany oznaczają również wprowadzenie nowych sekcji tematycznych i formatów redakcyjnych. Proces w dotyczy wszystkich rynków, na których dostępny jest NOIZZ: Polski, Niemiec, Serbii, Rumunii, Słowacji i Węgier. Za koncepcję i przeprowadzenie redesignu odpowiedzialny jest zespół działający pod kierownictwem międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, Filipa Połoski.

19.04.2019 | przeczytano: 625 razy
Filip Połoska awansuje na stanowisko Międzynarodowego Redaktora Naczelnego Noizz

Filip Połoska z początkiem marca 2019 obejmie nową funkcję Międzynarodowego Redaktora Naczelnego NOIZZ i jako redaktor naczelny całej marki NOIZZ będzie odpowiedzialny za koordynację polityki redakcyjnej na sześciu rynkach, na których obecny jest NOIZZ: w Polsce, w Serbii, Rumunii, Niemczech, na Słowacji oraz na Węgrzech.

26.02.2019 | przeczytano: 581 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764