logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film Fiction: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Początek przemocy w kampanii Feminoteki

25 listopada ruszyła kampania “Początek przemocy” Fundacji Feminoteka. Kampania podejmuje temat przemocy seksualnej. Ta jest zazwyczaj utożsamiana z jej najbardziej poważnymi i drastycznymi emanacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie. Wszyscy wiemy, że to przemoc. Dlatego Feminoteka we współpracy z agencją Kierunek Kreatywny, zdecydowała się na krok wstecz. W kampanii pokazuje  momenty i miejsca, gdzie przekraczana jest pierwsza podstawowa granica przemocy. A następnie pokazać jak pomóc ofiarom.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 308 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pepco z kampanią społeczną „Dom zaczyna się od serca”

Pepco ogłasza kampanię społeczną „Dom zaczyna się od serca”, która ma zachęcić do rozmów z bliskimi szczególnie na trudne tematy. Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie marki, w co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24% młodych osób.

26.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 493 razy
Zielona kampania Energi Obrotu

Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród klientów, jako dostawcy ekologicznych rozwiązań.

02.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 1298 razy
Vasco Electronics z wakacyjną kampanią promocyjną

W maju br. wystartowała międzynarodowa kampania Vasco Electronics. Spędzaj wakacje tak, jak lubisz. Język zostaw nam! Pod takim hasłem polski producent urządzeń tłumaczących, zachęca odbiorców do podróżowania bez barier językowych. Reklamy Vasco dotrą do mieszkańców 14 europejskich krajów.

01.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 1495 razy
„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki Seni i agencji Ancymony

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych (TZMO), właściciel marki Seni, wybrało w przetargu Ancymony. Agencja jest odpowiedzialna za najnowszą kampanię marki „Twoje wsparcie”. TZMO SA to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych (Seni, Matopat, CitoNet), artykułów higienicznych Bella i kosmetycznych (Eva). W ramach Grupy TZMO działa 56 spółek zlokalizowanych w 18 krajach świata.

17.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 649 razy
Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

10.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1063 razy
23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  

13.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 1300 razy
Kampania SOS Wiosek Dziecięcych: ambasadorki apelują o pomoc dla maluchów

Celem akcji „Pomóż nam chronić dzieci” jest zwrócenie uwagi na drastyczny wzrost liczby polskich rodzin, które przeżywają kryzys. A kiedy rodzina źle funkcjonuje najbardziej cierpią dzieci. Akcja ma zachęcić darczyńców do regularnego wsparcia działań Stowarzyszenia i jego podopiecznych – nie tylko dzieci opuszczonych, osieroconych, ale także tych z rodzin zagrożonych rozpadem. Kampania potrwa dwa tygodnie.

11.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 702 razy

Kampania zrealizowana przez KERRIS Group dla producenta podłóg laminowanych AQUA ZERO firmy SWISS KRONO sp. z o.o. została uhonorowana złotą statuetką Stevie Award w ramach 18 edycji The International Business Awards. Nagrodę przyznano w kategorii „Marketing Campaign of the Year - Home Furnishings & Appliances”.

27.08.2021 | Konkursy | przeczytano: 564 razy
Kerris Group z międzynarodową kampanią reklamową dla Swiss Krono

KERRIS Group przygotował strategię komunikacji i kreację spotu reklamowego paneli podłogowych Aqua Zero SWISS KRONO. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.

21.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 558 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764