logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film Produkcja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Świąteczne zakupy tylko z Blikiem – rusza nowa kampania

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.

14.11.2019 | przeczytano: 294 razy

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spektrum kanałów social media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Kampania będzie trwała do 15 października.

19.09.2019 | przeczytano: 269 razy
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską

ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.

26.04.2019 | przeczytano: 558 razy
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.

28.03.2019 | przeczytano: 285 razy
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.

22.02.2019 | przeczytano: 312 razy
Kampania

Spot radiowy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury „Nieszczęśliwy numer”, będący częścią kampanii „Nie skreślaj życia tak prędko” otrzymał główną nagrodę II edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS 2018. Za koncepcję i przygotowanie spotu odpowiadała agencja Apella z Gdyni.

29.11.2018 | przeczytano: 497 razy

​PKN ORLEN to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Koncernu. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek.

05.10.2018 | przeczytano: 470 razy
Białe-czerwone góry w spocie Planety Warka

Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych.

11.05.2018 | przeczytano: 550 razy
Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot Orange na Kartę. Tradycyjnie pojawia się w niej Robert Górski, któremu od jakiegoś czasu partneruje Mikołaj Cieślak. Tym razem u boku Roberta i Mikołaja pojawia się nowa postać – Dama z gronostajem. Kampania towarzyszy promocji, w ramach której po aktywacji startera można otrzymać 100 zł bonusu na rozmowy w sieciach stacjonarnych i komórkowych. Bonus jest ważny przez 30 dni, a można go aktywować do końca maja.

06.04.2018 | przeczytano: 782 razy

Siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya, Tango i Tank, dołączyło do Stowarzyszenia SAR i buduje w jego ramach Klub Producentów Reklamowych, mający pełnić funkcję organizacji branżowej służącej domom produkcyjnym, ich klientom oraz rynkowi komunikacji marketingowej/

04.02.2018 | przeczytano: 375 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764