logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Film Reaktor: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.

19.04.2024 | Personalia | przeczytano: 368 razy
Marka Dicoflor z nową kampanią

Marka Dicoflor, będąca częścią koncernu Bayer, rozpoczyna kampanię pod hasłem „Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie”. Za działania reklamowe odpowiadają Cape Morris, EssenceMediacom oraz Film Reaktor.

19.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 1236 razy
Obietnice i kropka w kampanii marki Pru

W lipcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do niezmiennych wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, dotrzymuje słowa, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

10.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 645 razy
Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

10.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 832 razy
23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  

13.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 1130 razy
Z Ikea wszystko Ci się ułoży - nowa kampania marki

W najnowszej kampanii IKEA prezentuje sprytne produkty do przechowywania, które pomogą w porządkach i odzyskaniu przestrzeni w domu. VMLY&R Polska odpowiada za strategię, kreację i produkcję.

13.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 1207 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”

Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA, cięta i zabawna, jak z najlepszego filmowego dialogu. Najnowsza kampania marki w zaskakujący sposób podkreśla i przekonuje – IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje!

06.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Obietnice i zaufanie w kampanii Pru

Prudential Polska, firma obecnie działająca pod marką Pru, w nowej odsłonie kampanii marketingowej nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Dla ubezpieczyciela każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych Klientów.

21.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 729 razy
„Czas tworzy wartość” – kampania dewelopera Invest Komfort

Trójmiejski deweloper Invest Komfort stawia na nieszablonowe rozwiązania nie tylkow architekturze, ale też w komunikacji marketingowej. Dla swojej inwestycji Opacka w Gdańsku Oliwie przygotował zjawiskową kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku.

13.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 1611 razy
Spot lodów E.Wedel Oh!

Zatrzymaj się – czas na przyjemność taką, że OH!. Właśnie pod takim hasłem rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel, które zaskoczą nas w nadchodzącym sezonie lodowym. Niezwykle apetyczny spot sprawi, że konsumenci poczują, czym jest przyjemność płynąca z produktów marki E.Wedel.

19.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 546 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764