logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmteractive: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Creative Business Network by Filmteractive

Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone zostaną sektory kreatywne Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Spotkanie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56 w Warszawie. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

03.10.2023 | przeczytano: 386 razy

Znaczenie technologii w przemyśle kreatywnym wzrasta. Sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence - AI) pisze opowiadania, maluje własne obrazy, komponuje muzykę i przygotowuje fotografie. A efekty jej pracy zachwycają coraz szerszą grupę odbiorców, zafascynowanych tym co nowe i unikalne, a czasem po prostu kontrowersyjne. Twórcy poszukują nowych dróg dotarcia do naszej świadomości i wrażliwości, łącząc to co duchowe i ulotne z technologiczną perspektywą otaczającego nas świata. W takim ujęciu sztuczna inteligencja może stać się pomostem w budowaniu nowych relacji między światem sztuki i jej twórców, a człowiekiem i kulturą, w której jest on osadzony. Czy znajdzie to swoje komercyjne zastosowanie?    

19.10.2022 | przeczytano: 473 razy
11. edycja Filmteractive Festival 26-28 / 10 / 2021

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival – wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.

03.11.2021 | przeczytano: 585 razy

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

25.10.2021 | przeczytano: 351 razy
Player współtworzy Festiwal Cyfryzacji

TVN Digital, spółka wchodząca w skład grupy TVN Discovery Polska i operator serwisu player.pl, w ramach partnerstwa z Fundacją Digital Poland, współtworzy Festiwal Cyfryzacji. To pierwsza edycja największej inicjatywy technologiczno-edukacyjnej w Polsce, zrzeszającej kilkadziesiąt wydarzeń poświęconych najnowszym technologiom w całym kraju. Festiwal rusza już 1 października i potrwa aż 10 dni.

04.10.2019 | przeczytano: 649 razy

Tworzenie treści, które przyciągną uwagę i zainteresują widzów jest obecnie kluczowym wyzwaniem twórców i marketerów. Wraz ze zmianami technologicznymi oraz społecznymi, ewoluują trendy dotyczące tego, co angażuje odbiorców. Sposób konsumpcji treści zmienia się – jak pokazuje raport Deloitte „Digital Democracy”, prawie trzy czwarte (73 proc.) badanych w Stanach Zjednoczonych, zadeklarowało, że ogląda treści wideo seryjnie, czyli po kilka odcinków z rzędu lub cały sezon na raz. Dodatkowo, prawie połowa (49 proc.) konsumentów subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej.

09.11.2017 | przeczytano: 654 razy

Wideo w Internecie zmienia układ siły na rynku reklamowym. Według badania Wideo mobile 2016, ponad 40 proc. użytkowników deklaruje, że ogląda wideo online na urządzeniach mobilnych. Konsumenci są również coraz bardziej skłonni wydawać pieniądze na tego typu transmisje, które są tym samym najdynamiczniej rozwijającym się formatem digital. Dzięki temu wideo online stanowi idealne rozwiązanie dla firm szukających nowych sposobów na przyciągnięcie uwagi widza. Jest o co walczyć, gdyż ludzki mózg zapamiętuje ponad 50 procent z tego co jednocześnie widzi i słyszy. Tylko jak osiągnąć zamierzony efekt?

09.10.2017 | przeczytano: 593 razy

Storytelling, dark social, content marketing, wideo on-line, a także doświadczenia konsumentów w czasach VR & AR, interfejsów głosowych, AI i botów – to tylko niektóre z tematów konferencji „Filmteractive” oraz „UX Poland”. Wydarzenia odbędą się odpowiednio 12 oraz 11-13 października w Warszawie. Deloitte Digital objął patronatem strategicznym obie konferencje.

04.10.2017 | przeczytano: 562 razy

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC), ponad 84 proc. treści w internecie udostępnianych jest przez platformy „dark social”, czyli w miejscach, które są trudno lub wcale niemierzalne dla internetowych narzędzi analitycznych. Mimo to, 90 proc. budżetu reklamowego dla mediów społecznościowych wydawane jest na platformach publicznych. Czy branża marketingowa jest skazana na nieczytelne statystyki?

12.09.2017 | przeczytano: 576 razy
Matthew Luhn gwiazdą UX Poland oraz Filmteractive

Deloitte Digital objął parasolem partnerstwa strategicznego konferencje - UX Poland oraz Filmteractive. Gwiazdą połączonej sceny obu wydarzeń będzie Matthew Luhn z Pixara – gość specjalny Deloitte Digital. 

22.08.2017 | przeczytano: 645 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764