logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fit : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki

Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 

18.03.2024 | przeczytano: 315 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Krzysztof Ibisz zaprasza do Zdrofitu

„Stary, byłam w klubie Zdrofit. Mówię ci, tam wszystko jest NAJ” – relacjonuje w radiowym spocie wizytę w klubie rozemocjonowana dziewczyna. „Weź, zaraz tam stary. Bądź niezmiennie młody duchem i trzymaj formę tak jak ja. Przećwicz możliwości klubów samych NAJ” – odpowiada Krzysztof Ibisz. Do końca listopada trwa kampania reklamowa „NAJbliżej do formy” klubów fitness należących do Benefit Systems. 

30.10.2023 | przeczytano: 689 razy
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360

„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest za pośrednictwem platformy DV360. Kampania jest prowadzona w modelu programmatic preffered deal. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialne są agencje Value Media i SalesTube (Group One).

26.09.2023 | przeczytano: 874 razy
Samsung prezentuje Viewfinity S9 - monitor o rozdzielczości 5K

Realistyczne odwzorowanie kolorów i ekstremalna rozdzielczość zapewniają wysokiej jakości efekty wizualne – przydatne do pracy i rozrywki – na jednym monitorze

17.07.2023 | przeczytano: 620 razy
Aleksander Malinowski wzmacnia zespół agencji Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.

13.06.2023 | przeczytano: 533 razy
Httpool wraz z agencją mediową Starcom przygotowali dla marki Heineken muzyczną akcję na Spotify do kampanii „Teraz Możesz”

Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.

30.01.2023 | przeczytano: 727 razy
Ruszyła ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”

Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF), operator sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Akademia Fitness, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One, w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc ze strony trenerów od pierwszego treningu.

12.09.2022 | przeczytano: 1240 razy
Poradnikzdrowie.pl w nowej oprawie graficznej i z nowymi formatami wideo

Zmiany w Poradnikzdrowie.pl obejmują stronę wizualną - odświeżono logo i szatę graficzną – oraz strukturę serwisu, która została uporządkowana m.in. w formie wygodnego dla użytkownika indeksu alfabetycznego chorób. W serwisie zostały wyeksponowane: funkcjonalności jak Kalkulator idealnej wagi czy Wirtualny alkomat, sekcja Fit z poradami dietetycznymi i treningami oraz reporterskie cykle „Żyjęz” i „OnkoHero”.

20.05.2022 | przeczytano: 613 razy
Nowa kampania Puma She Moves US

Marka PUMA powraca z kolejną edycją She Moves Us – globalnej inicjatywy skupiającej się na budowaniu kobiecej solidarności. W lokalnej odsłonie wystąpiły: pisarka Manuela Gretkowska, piosenkarka Ofelia. Bohaterki kampanii wzięły udział w video manifeście, w ramach którego stworzyły międzypokoleniową wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności i o tym, co czasem staje jej na drodze. Towarzyszą im ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.

25.04.2022 | przeczytano: 2004 razy
Samsung prezentuje nową, stylową linię monitorów Smart Monitor M8

Seria Samsung Smart Monitor M8 to kolejna odsłona przełomowej technologii Smart, łączącej wielofunkcyjność z ikonicznym designem, teraz dostępnym w czterech nowoczesnych kolorach. Nowy 32-calowy model M8 wyposażony został m.in. w ruchomą kamerę SlimFit, technologię wyświetlania obrazów w rozdzielczości UHD, a także o blisko ¾ cieńszy ekran ze stylowym, płaskim tyłem.

30.03.2022 | przeczytano: 747 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764