logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flamin’ Hot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Zenith Polska z kampanią na BeReal dla PepsiCo

Rusza kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot, realizowana na BeReal. Marki należące do PepsiCo są pierwszymi w Polsce, które podjęły komercyjną współpracę z tą platformą społecznościową, z założenia opierającą się na autentyczności i zaangażowaniu użytkowników.

09.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 311 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Debiut marki Flamin’ Hot wsparty ostrą kampanią

Agencja DDB Warszawa wspólnie z Endless opracowała koncepcję launchu marki Flamin’ Hot na polskim rynku. To nie jest zwykła kampania! Najpierw był interaktywny mural w centrum Warszawy, teraz czas na współpracę z najbardziej hot muzykiem młodego pokolenia. Premierę ma właśnie klip do singla Kinny’ego Zimmera „Po co?”. 

02.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 433 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.

24.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 534 razy
Pepsico wprowadza przekąski Flamin’ Hot

Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To mocna odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami. W pierwszych dwóch tygodniach wyłączność na sprzedaż nowej serii ma sieć Żabka.

10.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 470 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764