logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flamink: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie

Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari . Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja br.

22.04.2024 | przeczytano: 172 razy
Kampania „We Care” – Keter Poland stawia na recykling

Keter Poland z początkiem marca rozpoczyna działania wizerunkowe i reklamowe promujące meble oraz akcesoria ogrodowe. Oprócz zachęcania do urządzania w ogrodach, na tarasach i balkonach przyjaznych przestrzeni sprzyjających odpoczynkowi i spotkaniom, Keter Poland będzie promował produkty z recyklingu.

06.03.2020 | przeczytano: 1058 razy
Marka Keter Poland z działaniami PR

Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego  na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.

15.05.2019 | przeczytano: 387 razy
Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.

20.04.2018 | przeczytano: 723 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764