logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Follow Vision: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Proomni i Follow Vision z Grupy Komunikacja Plus realizują zintegrowaną kampanię edukacyjną marki Seni Man, należącej do Grupy TZMO. Pod hasłem „Cokolwiek robisz, poczuj się pewnie” edukują klientów na temat problemu nietrzymania moczu.

25.04.2023 | przeczytano: 353 razy

Follow Vision oferuje klientom GK+ wsparcie w obszarach komunikacji wizualnej i designu,  projektów digital i UX, jak również wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspierających rozwój biznesu. Agencja obsługuje m.in: Amazon, Well Fitness, 3M, Endress Hauser, Grupę Impel, Polski Komitet Olimpijski, Oferteo. W ramach dynamicznego rozwoju, zespół Follow Vision powiększył się o nowe specjalistki.

23.02.2022 | przeczytano: 597 razy
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus

Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.

19.01.2021 | przeczytano: 676 razy
Hyper Poland stawia na social media i digital marketing

Grupa Komunikacja+ (GK+) obsłuży z zakresu social media i digital marketingu Hyper Poland. Rozwijany przez firmę koncept hyperloop zakłada powstanie supernowoczesnych, lewitujących podczas jazdy pociągów.

07.01.2020 | przeczytano: 445 razy
Powstaje Grupa Komunikacja+

Aż osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach marketingu, które dotychczas współpracowały ze sobą przy ponad 100 projektach, połączyły się w Grupę Komunikacja+ (GK+). W ten sposób powstała Grupa składająca się z ponad 80 doradców specjalizujących się w PR, EB, digital marketingu, badaniach, kreacji, zakupie mediów i sponsoringu. Dzięki temu GK+ zapewni nowoczesną, kompleksową ofertę komunikacyjną skupioną na szybkich, mierzalnych efektach.

07.11.2019 | przeczytano: 862 razy
Filmowa opowieść o kominie wrocławskiej elektrociepłowni nagrodzona

Animowana historia o kominie Elektrociepłowni Wrocław została nagrodzona przez jury 13. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych i Korporacyjnych FilmAT. Produkcja KOGENERACJI S.A. oraz agencji Komunikacja Plus i Follow Vision zajęła drugie miejsce w kategorii „Filmy korporacyjne i instytucjonalne”.

24.10.2018 | przeczytano: 915 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764