logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FoodCare: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

15.12.2020 | przeczytano: 356 razy

Skutkiem czynów nieuczciwej konkurencji FoodCare Sp. z o.o. względem Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu gospodarczego opakowania Pierniczków świątecznych marki Gellwe.

04.12.2020 | przeczytano: 219 razy
Tyson i Black w kampanii Żabki

Żabka i FoodCare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black. Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta.

29.08.2019 | przeczytano: 445 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 822 razy
PFN przedstawia spot na 100 lat Niepodległości. Na dzień przed 11 listopada

Polska Fundacja Narodowa w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości zaprosiła do współpracy Mela Gibsona. W spocie zaprezentowanym na dzień przed obchodami rocznicy tego wydarzenia, wolność jest porównana do domu – bezpiecznego, ciepłego i rodzinnego miejsca. Spot kierowany jest do odbiorców na całym świecie.

10.11.2018 | przeczytano: 972 razy
Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu Oshee

Mariusz Ryciak awansował w strukturach wewnętrznych OSHEE i wraz z początkiem listopada objął stanowisko Wicedyrektora Marketingu. Dotychczas pełnił funkcję Szefa marki.

06.11.2018 | przeczytano: 518 razy
Kampania Foodcare o Powstaniu Warszawskim: Nie tylko New York Times

28 lipca dzięki kampanii reklamowej FoodCare cała strona materiału reklamowego w sobotnim wydaniu dziennika New York Times została poświęcona Powstaniu Warszawskiemu. Inicjatorem kampanii reklamowej upamiętniającej 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego jest Wiesław Włodarski, Prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

29.07.2018 | przeczytano: 1331 razy (komentarzy: 5)
365PR poszerza zespół

Pod koniec roku 365PR, ​​należąca do grupy 365agencja, wzmocniła swój zespół. Do firmy dołączyła Zuzanna Motaska, która objęła stanowisko Social Media Specialist oraz Joanna Stryczniewicz, zatrudniona jako PR Specialist.

11.01.2018 | przeczytano: 448 razy
Frugo miksuje z Bednarkiem

Tego lata Kamil Bednarek i FRUGO zrobią niezłe zamieszanie. Artysta i jego mocno owocowa ekipa: Czarna wiśnia, Pitahaja, Porzeczka i Winogrono miksują w najnowszym projekcie marki. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w jej historii kampania reklamowa.

13.06.2017 | przeczytano: 546 razy

Ogniochron S.A., lider na rynku podręcznego sprzętu gaśniczego w Polsce, rozpoczął współpracę z 365 agencja. W ramach kontraktu specjaliści krakowskiej agencji odpowiadają za komunikację marki Gaśnice Domowe w mediach społecznościowych oraz działania PR i e-PR firmy.

09.03.2017 | przeczytano: 434 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764