logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes Women: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55

Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 393 razy (komentarzy: 3)
European Design Award dla Raportu Rocznego Eego Hestii

Raport Roczny ERGO Hestii za 2022 rok HORYZONTY otrzymał złoto w kategorii Publications podczas European Design Award. To jedna z najważniejszych tego typu nagród na świecie. Raport został przygotowany przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii oraz Aleksandra Małachowskiego, a wydany przez ERGO Hestię.

03.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 435 razy
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 278 razy
Ringier Axel Springer Polska partnerem konferencji Impact

9. edycja IMPACT, nad którą strategiczne partnerstwo objął Ringier Axel Springer Polska, odbędzie się w dn. 15-16 maja 2024 roku w Poznaniu. W wydarzeniu, obok wyjątkowych gości – Michelle Obamy, Sanny Marin czy Jesse Eisenberga – głos zabiorą eksperci i ekspertki Ringier Axel Springer Polska oraz dziennikarze i dziennikarki Onetu, Business Insidera, Medonetu, Newsweeka i Forbesa, którzy poprowadzą wykłady oraz panele dyskusyjne. Z Poznania planowana jest także emisja programu Onet Rano oraz podcast na żywo „Naczelni X Stan Wyjątkowy” z udziałem Andrzeja Stankiewicza i Bartosza Węglarczyka z Onetu.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 568 razy
Forbes Women obchodzi 5. urodziny

Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.

20.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 282 razy (komentarzy: 5)
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.

Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą budowlano-architektoniczną, istotną rolę odegrał sektor tekstylny, a wraz z nim polscy eksperci i projektanci.

20.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 554 razy
Katarzyna Dębek redaktor naczelną Forbes Polska

15 kwietnia 2024 r. Katarzyna Dębek, dotychczasowa zastępczyni redaktora naczelnego magazynu Forbes, obejmie stanowisko redaktor naczelnej i jako szefowa wszystkich tytułów wydawanych pod marką Forbes będzie odpowiedzialna za magazyn Forbes Polska, Forbes Women, serwis Forbes.pl oraz wydania tematyczne.

09.04.2024 | Personalia | przeczytano: 358 razy
Nowa odsłona podcastu Forbes Women

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.

16.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 422 razy
Colliers rozpoczął kampanię employer brandingową

Wielbicielka biwaków, która zarządza nieruchomościami, czy fan planszówek, który o ESG wie wszystko i wspiera właścicieli w dekarbonizacji ich nieruchomości – w Colliers każdy pracownik może wykorzystać swoje zainteresowania, doświadczenie i energię do budowania sukcesu i historii całej firmy. Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozpoczęła właśnie działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.

07.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 538 razy
Orion Woman wspiera odwagę i rozwój kobiet w digital marketingu

Orion Woman to wydarzenie skoncentrowane na odkrywaniu i wzmacnianiu wewnętrznej siły uczestniczek. Hasłem przewodnim nadchodzącej edycji jest “odwaga”, która będzie tematem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

29.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 374 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764