logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forest Stewardship Council: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Stora Enso: proekologiczne opakowania jednostkowe z tektury litej

Stora Enso opublikowała kolejny z serii artykułów, związanych z budowaną przez nią w zakładach w Oulu (Finlandia) nową linią do produkcji tektury litej do opakowań jednostkowych. Tym razem koncentruje się on na jakości włókien drzewnych, jakie znajdą tu zastosowanie, pochodzących z należących do koncernu upraw leśnych na obszarze Skandynawii.

01.03.2024 | przeczytano: 443 razy
Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”

Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz łagodzi zmiany klimatu i związane z tym negatywne zjawiska.

27.09.2023 | przeczytano: 554 razy
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”

Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz łagodzi zmiany klimatu i związane z tym negatywne zjawiska. W polskiej edycji akcji, która w tym roku odbywa się w dniach 23-29 września, udział zadeklarowało już ponad 100 firm – posiadaczy licencji FSC, a chętnych cały czas przybywa. Poprzez liczne akcje komunikacyjne i aktywności uczestnicy wspólnie z FSC będą budować świadomość społeczną w zakresie znaczenia lasów dla ludzi i planety.

22.09.2023 | przeczytano: 520 razy
Kaufland z kampanią promocyjną marek własnych

Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Wszystko wskazuje na to, że inflacja przyczyni się do zwiększenia udziałów rynkowych tego segmentu produktów*. Rosnące zainteresowanie artykułami marek własnych zmotywowało Kaufland do przeprowadzenia kampanii przybliżającej portfolio tego rodzaju produktów.

04.07.2023 | przeczytano: 1033 razy (komentarzy: 38)
Canon wprowadza neutralne węglowo papiery wielkoformatowe dla branży AECM

Canon Europe ogłosił wprowadzenie na rynek Red Label Zero FSC i Recycled White Zero FSC, czyli pierwszych wielkoformatowych papierów o neutralnym bilansie węglowym, przeznaczonych dla branży architektonicznej, budowlanej i produkcyjnej (AECM). Oba produkty posiadają certyfikat FSC (FSC-C008945) i są w pełni neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.

24.05.2023 | przeczytano: 786 razy
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska

Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania, co do miejsca jej wykonywania sprawiły, że P&G postanowiła przyjrzeć się swojej przestrzeni biurowej. Firma zaprojektowała ją na nowo, tak, by pozwalała jej pracownikom jak najefektywniej pracować, niezależnie od tego, czy w danym momencie skupiają się na pracy indywidualnej, działają w mniejszych lub większych zespołach, zlokalizowanych w jednym miejscu czy rozproszonych po świecie. Świeżo oddane biuro pozwala także na realizację indywidualnych stylów pracy, tworzy warunki do współpracy, innowacji, dbania o własne zdrowie, sprawność fizyczną, a także do budowania relacji koleżeńskich. P&G Warsaw Hub, będący jednocześnie centralnym biurem dla obejmującego 10 krajów regionu Europy Centralnej, to miejsce odzwierciedlające przywiązanie firmy do zasad różnorodności, integracji oraz zrównoważonego rozwoju.

06.02.2023 | przeczytano: 1448 razy
DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS

DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.

27.01.2021 | przeczytano: 576 razy
Bonarka: rusza kampania edukacyjna „Nie bądź plastik”

Od 1 października Bonarka uruchamia projekt edukacyjny „Nie bądź plastik”. Jego celem jest przekonanie klientów do ograniczenia korzystania z plastikowych akcesoriów jednorazowego użytku. Pomoże w tym lista dobrych praktyk opracowana z partnerem merytorycznym akcji – WWF.

07.10.2019 | przeczytano: 1419 razy
Laminat Oneboard firmy Api Group z certyfikatem FSC

Firma API Group poinformowała, że stworzony przez nią i cieszący się dużą popularnością wśród jej klientów laminat OneBoard uzyskał prestiżowy certyfikat FSC – Forest Stewardship Council. Co więcej, na rynku pojawiła się nowa wersja tego materiału, oferująca bielsze wykończenie powierzchni.

09.11.2016 | przeczytano: 665 razy

Dzień Drzewa jest obchodzony w Polsce 10 października co roku od 2002 r. Jego celem jest zwrócenie uwagi na działania mające na celu ochronę naszych drzew i lasów. Wiele zależy również od firm, które powinny odpowiedzialnie korzystać z takich surowców jak drewno. Tetra Pak, światowy producent innowacyjnych opakowań kartonowych, działa na rzecz poprawy walorów środowiskowych swoich produktów i rozwiązań.

10.10.2016 | przeczytano: 936 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764