logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortis: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
Więcej Mikołajów w kampanii Coca-Cola

Wspólne odliczanie z Coca-Cola do świąt to już tradycja. W tegorocznej odsłonie marka ponownie przywołała prawdziwą magię, zarówno poprzez działania, które już na stałe wpisały się w kalendarz, jak i nowe, viralowe pomysły na przedświąteczną komunikację. Kampania, która trwa od połowy listopada, obejmuje działania 360.

21.12.2023 | przeczytano: 718 razy
Dodaj blasku swojemu wnętrzu –  druga kampania Reuter.com

Reuter.com, największy w Europie sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.

11.10.2023 | przeczytano: 608 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Santa Grafika - spotkanie projektantów

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!

21.09.2022 | przeczytano: 1205 razy

W ramach FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola już 22 września do Polski zawita Puchar Świata FIFA. W tym roku Trofeum odwiedzi aż 51 krajów, a w Polsce powitamy je po raz drugi. Marka Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka to Magia” inspiruje do celebrowania piłkarskich emocji, zachęcając do kibicowania w nadchodzących Mistrzostwach Świata 2022.

16.09.2022 | przeczytano: 2069 razy
Nowa świąteczna kampania Coca-Cola

Coca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.

15.11.2021 | przeczytano: 554 razy
Aha – nowość o prostym składzie: woda, bąbelki, owocowy smak

Na rynku pojawił się właśnie nowy produkt – AHA, czyli woda z bąbelkami i owocowymi aromatami, łącząca owocowe smaki w zupełnie nieoczekiwany sposób, gwarantując wyjątkowe doznania. AHA jest już dostępna w kolorowych, designerskich puszkach.

21.05.2021 | przeczytano: 1065 razy
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie

Coca-Cola wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę. Pierwszym wariantem, który przeszedł rebranding, jest Coca-Cola Zero Cukru, a w parze z odświeżonym wizerunkiem idzie również nowa, pyszna i orzeźwiająca receptura. Czy to najlepsza Coca-Cola ever?

15.04.2021 | przeczytano: 3483 razy
Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską

„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.

01.02.2021 | przeczytano: 670 razy
Aleksandra Matuszewska i Anna Ciepłucha wzmacniają Grupę Komunikacja Plus

Aleksandra Matuszewska obejmie nowopowstałe stanowisko Group Account Director w GK+, a Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako Online Campaign Manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.

21.12.2020 | przeczytano: 977 razy
Coca-Cola zachęca do dawania siebie w kampanii świątecznej

Coca-Cola wystartowała z nową kampanią świąteczną pod hasłem „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Tym samym marka przypomina, że każdy z nas może dać innym wyjątkowy prezent – siebie, swój czas, zainteresowanie i troskę. Wszystko to w bezpiecznej formie, w jakiej możemy to zrobić w obecnej sytuacji. W ramach działań komunikacyjnych, Coca-Cola przygotowała m.in. spot reklamowy, loterię konsumencką czy digitalowy kalendarz świąteczny. Tegoroczna kampania to już 100. kampania świąteczna od początku istnienia marki Coca-Cola.

16.11.2020 | przeczytano: 1555 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764