logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortnite: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Golden Drum ogłasza skład jury

Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.

27.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 134 razy
Balcia Insurance poszerza gamingową obecność w Fortnite

Balcia Insurance wprowadza dwie nowe minigry w Fortnite. Po sukcesie mapy Balcia Mega Mansion, która spotkała się z dużym zainteresowaniem graczy, marka idzie o krok dalej. Nowe tryby rozgrywki, w tym jeden inspirowany Squid Game, pojawią się już w marcu.

11.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 199 razy
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję

22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.

06.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Strategie marketingowe inspirowane popkulturą:  rola filmów, gier i seriali

Popkultura i biznes jeszcze nigdy nie oddziaływały na siebie tak silnie jak w ostatnich latach. Fenomeny popkulturowe, takie jak np. gra Fortnite czy serial „Squid Game”, nie tylko redefiniują branżę rozrywkową, ale wpływają także na strategie marketingowe firm z różnych sektorów, także tych nieoczywistych, jak bankowość czy branża ubezpieczeniowa. Zobacz, jak robić to dobrze.

23.01.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 509 razy
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite

Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy tym w jednej z najpopularniejszych gier na świecie. Ta nowa inicjatywa to fragment długoterminowej kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”.

06.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 401 razy
Generali wkracza w świat Fortnite

Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 529 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza sieć reklamowa Commerce Media Tech oraz inStreamly - platforma digital marketingowa, która łączy ponad 150 000 streamerów Twitch i YouTube z markami w kontekstowych kampaniach in-stream.

14.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 430 razy
WE!RE Fantasy i Gam3rs kontynuują projekt Predator Games

Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 763 razy
Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt

seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?

28.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 798 razy
Pssst! Czas na grę. Mapa Pepsi w Fortnite

Od ponad dwóch lat Pepsi rozwija platformę kreatywną pod hasłem „Pssst! Czas na film", w której odgłos otwierania puszki Pepsi ucisza dźwięki przeszkadzające w oglądaniu filmu. Za stworzenie i rozwój platformy odpowiada Sips&Bites, wewnętrzna agencja PepsiCo.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 524 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764