Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania prowadzona jest na najpopularniejszej platformie streamingowej, a do jej promocji zaangażowano topowych polskich streamerów.
23.04.2024 | przeczytano: 191 razy (komentarzy: 3)Przed sądem w Waszyngtonie toczy się przeciw Google proces o praktyki monopolistyczne. Ciekawostką sprawy jest podniesiony wobec giganta informatycznego zarzut wykorzystywania tajemnicy adwokackiej do utajniania dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej, które mogłyby w przyszłości zaszkodzić Google w sądzie.
01.04.2024 | przeczytano: 255 razyFeeders Agency, jedna z wiodących agencji kreatywnych w Polsce, ogłasza kluczowe awanse w swoim dziale kreacji, które mają na celu dalszy rozwój i wzrost agencji w roku 2024. Adam Sierociński awansuje na stanowisko Creative Directora, a Paweł Szlęk na Deputy Creative Directora.
31.01.2024 | przeczytano: 377 razyJedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?
13.12.2023 | przeczytano: 607 razyHeinz stworzył grę, której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
25.03.2023 | przeczytano: 595 razyOd 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość tego rynku do 2030 r.[1]1 Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zaczęli przeznaczać budżety na reklamy w grach mobilnych. Jak podaje IAB Polska/PwC AdEx, w ostatnich latach już blisko 1/3 wszystkich wydatków na reklamę online była przeznaczana na reklamy w grach. Jakie trendy panować będą w reklamie w grach mobilnych w 2023 roku? Na jakie formaty najlepiej postawić? Na te pytania odpowiedzą eksperci z agencji mobile marketingowej, Mobiem Polska.
01.02.2023 | przeczytano: 586 razy63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez automatyzacji. Stąd, nie dziwi fakt, że tego typu rozwiązania zostały zaimplementowane w 2022 roku w Polsce aż 400 proc. częściej niż rok wcześniej.
31.01.2023 | przeczytano: 1289 razyImmersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.
26.01.2023 | przeczytano: 1257 razyJeden z liderów branży mięsnej w Polsce, polska firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Transmisja na kanale https://twitch.tv/beloudgg. Równolegle trwa też kampania digital oraz w mediach społecznościowych promująca rozgrywki pod znakiem JBB.
24.11.2022 | przeczytano: 755 razyAgencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metaverse. Agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.
20.10.2022 | przeczytano: 914 razy1 2 3 | ||
Strona 1/4 (artykułów: 40) |