logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortnite: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza sieć reklamowa Commerce Media Tech oraz inStreamly - platforma digital marketingowa, która łączy ponad 150 000 streamerów Twitch i YouTube z markami w kontekstowych kampaniach in-stream.

14.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 266 razy
WE!RE Fantasy i Gam3rs kontynuują projekt Predator Games

Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 434 razy
Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt

seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?

28.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 626 razy
Pssst! Czas na grę. Mapa Pepsi w Fortnite

Od ponad dwóch lat Pepsi rozwija platformę kreatywną pod hasłem „Pssst! Czas na film", w której odgłos otwierania puszki Pepsi ucisza dźwięki przeszkadzające w oglądaniu filmu. Za stworzenie i rozwój platformy odpowiada Sips&Bites, wewnętrzna agencja PepsiCo.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 393 razy
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania prowadzona jest na najpopularniejszej platformie streamingowej, a do jej promocji zaangażowano topowych polskich streamerów.

23.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 1395 razy (komentarzy: 20)
Czy Google nadużywał tajemnicy adwokackiej, by ukrywać swoje działania?

Przed sądem w Waszyngtonie toczy się przeciw Google proces o praktyki monopolistyczne. Ciekawostką sprawy jest podniesiony wobec giganta informatycznego zarzut wykorzystywania tajemnicy adwokackiej do utajniania dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej, które mogłyby w przyszłości zaszkodzić Google w sądzie.

01.04.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 430 razy
Awanse w Feeders Agency

Feeders Agency, jedna z wiodących agencji kreatywnych w Polsce, ogłasza kluczowe awanse w swoim dziale kreacji, które mają na celu dalszy rozwój i wzrost agencji w roku 2024. Adam Sierociński awansuje na stanowisko Creative Directora, a Paweł Szlęk na Deputy Creative Directora.

31.01.2024 | Personalia | przeczytano: 531 razy
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 772 razy
Heinz stworzył wyspę Fortnite

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.

25.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 682 razy

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość tego rynku do 2030 r.[1]1 Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zaczęli przeznaczać budżety na reklamy w grach mobilnych. Jak podaje IAB Polska/PwC AdEx, w ostatnich latach już blisko 1/3 wszystkich wydatków na reklamę online była przeznaczana na reklamy w grach. Jakie trendy panować będą w reklamie w grach mobilnych w 2023 roku? Na jakie formaty najlepiej postawić? Na te pytania odpowiedzą eksperci z agencji mobile marketingowej, Mobiem Polska.

01.02.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 620 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764