logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Ekonomiczne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Klimatyczna nagroda dla dziennikarki „PB”

Forum Ekonomiczne, którego 30. edycja odbywa się w dniach 7-9 września 2021 w Karpaczu, po raz pierwszy w historii przyznało nagrody dla dziennikarzy. Wręczono je w trzech kategoriach: "Klimat i środowisko", "Polityka" oraz "Gospodarka". Nagrodę w kategorii "Klimat i środowisko" otrzymała dziennikarka „Pulsu Biznesu” Magdalena Graniszewska, według uzasadnienia kapituły "za śledzenie wyzwań polityki klimatycznej i jej wpływu na gospodarkę". Laureatka zdecydowała o przeznaczeniu nagrody (3,5 tys zł) na rzecz centrum wspierającego niepełnosprawne dzieci w Ignacowie.

13.09.2021 | przeczytano: 240 razy

Marketing miejsc to działania realizowane przez wiele miejscowości w Polsce i za granicą. Często strategie te obejmują duże wydarzenia, wiele miast prowadzi równolegle działania nakierowane na pozyskiwanie inwestycji zagranicznych oraz kapitału finansowego i intelektualnego. Jedną z najaktywniejszych na tym polu miejscowości w Polsce jest Wrocław, który od lat stawia na rozwój sektora IT, także w obszarze sztucznej inteligencji.

13.09.2021 | przeczytano: 154 razy

Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali Ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, Forbes Women oraz UN Global Compact.

07.05.2021 | przeczytano: 330 razy
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory

Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako specjalista w zespole komunikacji odpowiada za projekty z obszaru PR i CSR. Wcześniej, w styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej spółki dołączyła Bożena Josypenko, a w lutym powróciła po dłuższej nieobecności Paulina Rydzek.

13.04.2021 | przeczytano: 316 razy

Konica Minolta znalazła się na liście "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" (2021 Global 100). Na tej prestiżowej liście firma pojawiła się po raz czwarty, a trzeci z rzędu, po roku 2011, 2019 i 2020.

29.01.2021 | przeczytano: 367 razy
Joanna Lach w More Communications Agency

Do zespołu more communications agency dołączyła Joanna Lach, która objęła stanowisko Account Executive.

26.11.2020 | przeczytano: 481 razy
Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach

Kilkudziesięciu obecnych i potencjalnych użytkowników rozwiązań Konica Minolta, a także jej partnerzy biznesowi, wzięło udział w zorganizowanym przez tę firmę spotkaniu online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach Covid-19”. Było ono kolejną już w ostatnim czasie inicjatywą firmy, zrealizowaną z myślą o jej klientach w sposób zdalny. W miesiącach pełnych obostrzeń i ograniczeń związanych z pandemią, firma zorganizowała m.in. cykl webinariów na temat zarządzania barwą, a także przeprowadziła liczne prezentacje sprzętu zainstalowanego w warszawskim Centrum Pokazowym Konica Minolta. Te ostatnie zaowocowały m.in. nowym kontraktem na maszynę do druku etykiet w trybie z roli na rolę – AccurioLabel 230. O tych aspektach działalności, realizowanej przez firmę w ostatnim czasie, ale też o szansach, jakie w niełatwej sytuacji rynkowej niesie ze sobą druk etykiet w technologii cyfrowej, mówili podczas spotkania: Marcin Zaporowski – Professional Printing Key Account Manager i Anastasiya Yavorska – Koordynator Centrum Pokazowego.

10.06.2020 | przeczytano: 713 razy
Procter & Gamble wraz z liderami świata reklamy i biznesu podejmuje walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie

Sojusz Global Alliance for Responsible Media (GARM) zaprezentował podczas Światowego Forum Ekonomicznego strategię stworzenia bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które będzie chronić konsumentów, media i społeczeństwo przed szkodliwymi treściami w Internecie.

05.02.2020 | przeczytano: 429 razy
50 proc. firm w Polsce ma problem z zatorami płatniczymi

Połowa firm w Polsce ma problem z zatorami płatniczymi. 2/3 z nich ostatecznie dostaje przelew, ale na kwotę znacząco niższą niż należność wynikająca z faktury. Co dziesiąta w ogóle nie otrzyma zapłaty za swoje towary i usługi – wynika ze statystyk BIG InfoMonitor. Problem zatorów dotyka zwłaszcza przemysł, handel i transport, stopniowo poprawia się za to sytuacja w budowlance. Mimo że przeterminowane płatności i niesolidni kontrahenci wciąż są dla firm zmorą, która powoduje kłopoty z ich własną płynnością, 90 proc. ma opory przed tym, żeby się upomnieć o swoją należność.

09.09.2019 | przeczytano: 354 razy
TVP Wilno już od 17 września

4 września 2019 roku, podczas XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju, odbyła się konferencja prasowa Telewizji Polskiej, dotycząca inauguracji TVP Wilno. Członek Zarządu TVP, Marzena Paczuska poinformowała, że TVP Wilno widzowie będą mogli oglądać od 17 września 2019 roku. W konferencji udział wzięli także: Stanisław Karczewski, Marszałek Senatu RP: Szymon Szynkowski vel Sęk, Sekretarz stanu ds. Polonii, polityki europejskiej oraz dyplomacji publicznej i Paweł Lewandowski, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

06.09.2019 | przeczytano: 435 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764