logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Odpowiedzialnego Biznesu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Gala PR Wings za nami - znamy zwycięzców konkursu

61-osobowe jury tworzone przez najwyższej klasy ekspertów, wybrało najlepsze projekty komunikacyjne zgłoszone do 3. edycji konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Listę laureatów w 11 kategoriach ogłoszono 8 listopada br. w tracie uroczystej gali w warszawskim Hotelu Bellotto. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka. W tym roku po praz pierwszy wyróżniono również trzy firmy za ich dobre praktyki przetargowe.

09.11.2023 | przeczytano: 707 razy
Kampanie na rzecz zrównoważonego rozwoju: co trzeci Polak nie rozumie o co chodzi...

Z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą IRCenter wynika, że Polacy są sceptyczni wobec inicjatyw z zakresu zrównoważonego rozwoju, a średnio co trzeci w ogóle nie rozumie, o co w nich chodzi. Często wynika to z faktu, że firmy i marki nie potrafią ich właściwie zakomunikować. – Wiele firm w ogóle nie mówi o swoich działaniach CSR i ESG albo mówi w zły sposób, który jest niezrozumiały i nieatrakcyjny dla konsumenta – uważa Janusz Sielicki, partner w IRCenter. We współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Newserią firma badawcza IRCenter ogłosiła właśnie konkurs, który ma wyróżnić najlepsze kampanie firm, samorządów, NGO-sów i innych instytucji, zainspirowane realnymi działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

07.10.2023 | przeczytano: 313 razy
Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Trwa adanie DINC Creative

Temat DEI (różnorodności, równości i włączania) zyskuje na znaczeniu. Zarówno z uwagi na presję regulacyjną, jak i rosnącą świadomość biznesu oraz przemiany społeczno-kulturowe. Sektorem, który poprzez swoją specyfikę może zmieniać postrzeganie świata oraz przyczyniać się do kształtowania narracji i upowszechniania wiedzy na szeroką skalę jest branża kreatywna. Stąd też pomysł Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynatora Karty Różnorodności w Polsce, na stworzenie badania Diversity IN Check Creative, mierzącego poziom dojrzałości firm z sektora kreatywnego w zakresie zarządzania różnorodnością.

14.07.2023 | przeczytano: 372 razy

Trwa nabór firm do pilotażu badania DEI organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w branży kreatywnej. Sektor ten odgrywa kluczową rolę w budowaniu narracji wspierających otwarte i włączające społeczeństwa. Dlatego zachęcamy agencje PR, marketingowe, eventowe, media, wydawców, firmy produkujące materiały audiowizualne, w tym gry komputerowe oraz wszystkie inne organizacje zajmujące się tworzeniem narracji obecnych w przestrzeni publicznej do udziału w badaniu DiversityINCheck Creative. Inicjatywę wspiera IAB Polska.

03.07.2023 | przeczytano: 248 razy
Rusza kolejna edycja PR Wings

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.

27.06.2023 | przeczytano: 669 razy
Agora wyróżniona Srebrnym Listkiem CSR „Polityki” 2023

Agora już po raz szósty znalazła się w prestiżowym gronie firm docenionych przez tygodnik „Polityka”, który we współpracy z firmą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wyróżnia polskich liderów ESG. W 2023 r. Agora otrzymała Srebrny Listek CSR za codzienne uwzględnianie w swojej działalności większości kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju.  

19.06.2023 | przeczytano: 419 razy
Projekty ESG Grupy Agora wyróżnione w 21. raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce”

10 projektów marek i spółek z Grupy Agora znalazło się w 21. edycji największego w Polsce przeglądu działań ESG przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Agora już po raz 6. jest w czołówce krajowych firm pod względem liczby zgłoszonych do publikacji praktyk na rzecz zaangażowania społecznego i ochrony środowiska. Raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2022. Dobre Praktyki”, który został opublikowany 17 kwietnia br., prezentuje łącznie 1705 projektów.

24.04.2023 | przeczytano: 573 razy
Czekolada NXT od Slodkie wyróżniona wśród największych w Polsce inicjatyw CSR

W 21. raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazła się innowacyjna czekolada NXT generation, którą SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wprowadziło do oferty w minionym roku. „Mleczna” czekolada bez mleka, czyli alternatywa dla osób unikających laktozy, znalazła się w największym polskim przeglądzie inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju za 2022 rok.

18.04.2023 | przeczytano: 631 razy
Agencja komunikacji Remarkable Ones mówi „tak” różnorodności

Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności - międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.

12.04.2023 | przeczytano: 499 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.

03.02.2023 | przeczytano: 403 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764