logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Friends : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Wirtualni influencerzy? Rośnie rola AI w marketingu

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

11.12.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 2010 razy
Marcin Jeziorski przejmuje stery w Lifetube

Lider w segmencie influencer marketingu i ekonomii twórców zmienia prezesa zarządu. Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z firmą. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.

27.11.2024 | Personalia | przeczytano: 478 razy
Media społecznościowe zapchane treściami reklamowymi od influencerów

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

21.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 2250 razy (komentarzy: 35)
Marketing Master by SAR - pełna lista nominowanych!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Wśród wyróżnionych firm znajdują się marki, które osiągnęły wysokie wyniki w najważniejszych konkursach marketingowych organizowanych przez SAR, a zatem poddane były licznym ocenom jurorskim i odznaczają się solidnymi osiągnięciami. To crème de la crème polskiego rynku marketingowego. Nagrody zostaną wręczone na Gali Innovation 2024 w Multikinie Złote Tarasy 27 listopada o godz. 19.00.

18.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 550 razy
Synergia online i offline kampanii influencer
marketingowej Food Fyrtla

Łącznie 1,5 miliona – tyle osób śledzi twórców internetowych, zaangażowanych w działania komunikacyjne Food Fyrtla. Nowa kampania food hallu Posnanii pokazuje, jak skutecznie wykorzystać influencer marketing do promowania destynacji gastronomicznych. Food Fyrtel na swoich kanałach online i offline prezentuje kreatywne wideo i sesję zdjęciową, które nawiązują do strategicznego hasła marki: Food Friends Fun.

03.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 380 razy
„Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” – kampania 360° Maxi Zoo

Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.

25.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 623 razy
Cartoonito jako kanał linearny w całym regionie EMEA

Już 18 marca w Polsce najmłodsi i ich rodzice będą mogli radośnie i bezpiecznie spędzać czas wśród zaufanych bohaterów, wspólnie śmiać się i oglądać kreskówki stworzone przez światowej sławy twórców – „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje”, „Pająk Lucas”, „CoComelon” i wiele, wiele więcej.

16.03.2023 | Świat mediów | przeczytano: 1010 razy
Lego z kontekstową kampanią Out-of-Home i precyzyjnym targetowaniem w gotowym produkcie AMS

W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii. Kontekstowe kreacje i dobrane do nich punkty styku zwracają uwagę odbiorców, zapewniając dotarcie do grupy celowej i przekazując ideę marki.

07.09.2022 | Świat mediów | przeczytano: 740 razy
Nowa kampania reklamowa Maxi Zoo

Marka Maxi Zoo mocno zaznacza, że zależy jej na zaufaniu i bliskości względem swoich klientów. Wyznaczając ścieżkę customer experience pokazuje, że w jej przypadku sprzedawane jest coś więcej niż produkty. Nowa kampania reklamowa, promująca aplikację mobilną zwraca uwagę na działania skupione na dopasowaniu się do obecnych potrzeb współczesnego konsumenta.

23.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 1570 razy
Lego: ekrany DOOH dopasowują reklamę klocków do aktualnej pogody

W lipcu ruszyła nowa kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.

08.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 738 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764