logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fronda.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Scenariusz (nie)pisany przez Żytnią. Skandal czy celowa reklama?

„Do niedawna nie wiedziałem nawet, że marka wódki 'Żytnia' jeszcze istnieje. Teraz słyszę o niej codziennie. Przypadek? Nie sądzę.” A to za sprawą jednego posta na profilu Żytniej Extra. Zgodnie z analizą Instytutu Monitorowania Mediów na temat kryzysu marki Polmos Bielsko-Biała w ostatnich trzech dniach, w okresie od 18.08 do 20.08.2015 roku, na portalach internetowych i w social mediach pojawiło się ponad 900 informacji, z czego najwięcej na Facebooku (ponad 480 publikacji), aż 40% z nich miała wydźwięk negatywny.

24.08.2015 | przeczytano: 3875 razy (komentarzy: 7)
A jednak się nie udało... Hierarchowie i politycy o spocie MSZ

Klika dni temu informowaliśmy z uznaniem o nowym spocie promującym Polskę, przygotowanym na zlecenie MSZ. Wiadomość o nim błyskawicznie obiegła media, jednak równie szybko zaczęły podnosić się głosy krytyki, wśród których na plan pierwszy wybija się sprawa wyretuszowania krzyża na Giewoncie.

05.11.2014 | przeczytano: 2546 razy (komentarzy: 15)
SDP odpowiada Hajdarowiczowi w sprawie Rzeczpospolitej

Trwa wymiana korespondencji w sprawie dziennika „Rzeczpospolita”. 17 października apel o pozostawienie Pawła Lisickiego na stanowisku redaktora naczelnego Rzeczpospolitej i tygodnika „Uważam Rze”skierowała do Grzegorza Hajdarowicza, nowego właściciela Presspubliki będącej wydawcą obu tytułów, grupa publicystów „Rzeczpospolitej”. Wkrótce stanowisko w tej sprawie opublikował zarząd SDP. Pojawiła się już odpowiedź Hajdarowicza na apel SDP.

25.10.2011 | przeczytano: 2262 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764