logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Świętego Mikołaja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Kampania „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja

Dzisiaj, 15 maja jest Dzień Niezapominajki. Tuż przed tą datą Fundacja Świętego Mikołaja wysłała swoim darczyńcom nasiona niebieskich kwiatków do posadzenia w doniczce lub w przydomowym ogródku. Tym symbolicznym akcentem rozpoczyna się kolejna edycja kampanii „Niezapominajka”, której hasło brzmi „Nie zapominaj  o dzieciach w potrzebie”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci, które każdego dnia potrzebują wsparcia, aby się rozwijać i spełniać swoje marzenia. W Dzień Niezapominajki zachęcamy też do pamiętania o życzliwości i otwarciu na drugiego człowieka.

15.05.2023 | przeczytano: 626 razy
Fundacja Świętego Mikołaja z kampanią „Niezapominajka”

Tuż przed Dniem Dziecka Fundacja Świętego Mikołaja wysłała tysiące nasion niezapominajek do swoich darczyńców. Tym nietypowym akcentem rozpoczęła się kolejna edycja kampanii "Niezapominajka", która ma przypominać, że wiele dzieci potrzebuje regularnego, stałego wsparcia, by móc się rozwijać.

10.06.2022 | przeczytano: 590 razy
Dzieci w potrzebie w kampanii Fundacja Świętego Mikołaja „Niezapominajka”

Tuż przed Dniem Dziecka Fundacja Świętego Mikołaja wysłała tysiące nasion niezapominajek do swoich darczyńców. Tym nietypowym akcentem rozpoczęła się kolejna edycja kampanii, która ma przypominać, że wiele dzieci potrzebuje regularnego, stałego wsparcia, by móc się rozwijać. W kopertach oprócz nasion niezapominajki znalazła się także instrukcja, w jaki sposób ustawić stały przelew "Niezapominajkę" na konto pomocowe.

31.05.2022 | przeczytano: 518 razy

Z inicjatywy Michała M. Lisieckiego, założyciela oraz członka Rady Nadzorczej PMPG Polskie Media S.A., zarząd spółki podjął decyzję w sprawie przeznaczenia wszystkich dochodów ze sprzedaży bieżącego wydania „Wprost”, a także wszystkich subskrypcji zakupionych w marcu br., na wybraną wspólnie z Czytelnikami fundację niosącą pomoc mieszkańcom okupowanej Ukrainy. #UkraineRussia #Ukraina

28.02.2022 | przeczytano: 584 razy
Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię na rzecz pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży

Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię "Posłuchaj Świętego Mikołaja", w ramach której do końca stycznia 2022 r. będzie prowadzić zbiórkę na zapewnienie pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży.

18.11.2021 | przeczytano: 516 razy
Edyta Jungowska zaangażowała się w kampanię Fundacji Świętego Mikołaja

Kampania Fundacji Świętego Mikołaja ma za zadanie zwrócić uwagę na sytuację zdolnych dzieci z niezamożnych rodzin. Cel fundacji jest ambitny, ale bardzo ważny: aby w Polsce nie było ani jednego dziecka, które z powodu trudnej sytuacji finansowej nie może rozwijać swoich talentów i zainteresowań. Do pomocy w jego osiągnięciu członkowie organizacji zaprosili znanych przyjaciół.

28.09.2021 | przeczytano: 451 razy
Fundacja Świętego Mikołaja startuje z kampanią Stypendium zmienia życie

Wraz z nadejściem nowego roku szkolnego Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem Stypendium zmienia życie, poprzez którą chce zwrócić uwagę na sytuację zdolnych dzieci z niezamożnych rodzin. Tym samym realizuje ideę, aby w Polsce nie było ani jednego dziecka, które z powodu trudnej sytuacji finansowej nie może rozwijać swoich talentów i zainteresowań.

31.08.2021 | przeczytano: 620 razy
Dzień Kobiet charytatywnie - akcja #Skrzydładladziewczynek

Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła akcję #SkrzydłaDlaDziewczynek. Jej celem jest zebranie środków na pomoc dziewczynkom z Aleppo, które z powodu wieloletniej wojny w Syrii zostały pozbawione dostępu do edukacji. „Dziewczynki marzą o ważnych rzeczach, razem możemy pomóc im rozwinąć skrzydła” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna akcja.

08.03.2021 | przeczytano: 380 razy
Kim dla Polaków jest Święty Mikołaj?

Aż 65% Polaków uważa, że warto wierzyć w Świętego Mikołaja, bo jest to piękne wspomnienie z dzieciństwa. Dla 60% z nas jest on symbolem świąt i miłości. Wzbudza radość, daje nadzieję i skłania do dzielenia się dobrem. Co jeszcze o Świętym Mikołaju sądzą Polacy, sprawdziła w badaniu Fundacja Świętego Mikołaja.

22.12.2020 | przeczytano: 780 razy
Kampania społeczna „Niezapominajka”

Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, rozpoczęła w czerwcu kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. Celem kampanii jest zachęcenie do stałego wsparcia dzieci, podopiecznych fundacji, comiesięcznymi darowiznami. Głównymi kanałami komunikacji są media społecznościowe, ale w kampanii wykorzystano także tradycyjny mailing pocztowy z niestandardowym upominkiem dla adresata.

17.06.2020 | przeczytano: 789 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764