logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne.

03.03.2024 | przeczytano: 442 razy
Heima PR wspiera akcję #Wszyscydowioseł Fundacji Legii

Agencja Heima PR, która od lat angażuje się i prowadzi projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności, po raz piąty zajmie się obsługą komunikacyjną szóstej edycji akcji #WszyscyDoWioseł (WDW 2023) prowadzonej przez Fundację Legii.

20.11.2023 | przeczytano: 363 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowy mural w Warszawie przypomina o Alinie Margolis-Edelman

Dzięki porozumieniu zawartemu między spółką Stoen Operator i społecznością szkolną Liceum Francuskiego im. René Goscinnego oraz Państwowego Przedszkola nr 292 w Warszawie, powstał na mapie Warszawy nowy mural. Dzieło stworzone pod okiem znanego artysty Dariusza Paczkowskiego jest hołdem dla Aliny Margolis-Edelman w 101 rocznicę jej urodzin. Lekarka, uczestniczka powstania warszawskiego i założycielka Fundacji Dzieci Niczyje została uwieczniona na budynku przy ul. Walecznych 4/6. Okazją do odsłonięcia muralu była 80. rocznica wybuchu powstania w getcie warszawskim, upamiętniana w ramach „Akcji Żonkile”.    

20.04.2023 | przeczytano: 1543 razy
STS oddał głos kibicom Lecha. Wygrały Cukierasy

Nie Fundacja DKMS i nie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.

27.09.2022 | przeczytano: 638 razy

Agencja stworzyła narzędzie do przygotowywania oraz podpisywania petycji online na zbudowanej przez siebie stronie internetowej Fundacji.

23.11.2021 | przeczytano: 275 razy
Patotreści mają w internecie miliony wyświetleń

W Polsce nasila się zjawisko patostreamingu. Z wulgarnymi, poniżającymi, pełnymi przemocy fizycznej i słownej treściami spotkało się już 37 proc. nastolatków. Choć większość uważa, że takie treści powinny być zakazane, to według ponad jednej trzeciej patotreści pokazują prawdziwe życie – wynika z raportu „Patotreści w internecie”. Ze względu na szerokie rozpowszechnienie patologicznych treści, walka z nimi powinna mieć charakter kompleksowy – konieczna jest edukacja cyfrowa, aktywizacja rodziców i szeroka współpraca różnych instytucji.

10.06.2019 | przeczytano: 667 razy
#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci

Hejt wśród młodzieży jest poważnym problemem i może powodować dramatyczne skutki, ale stoi za nim stosunkowo niewielka grupa sprawców – zaledwie 5,1% nastolatków. Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto uczyć młodych reagowania na hejt, by powstrzymać to zjawisko. Jej symbolem jest jedna pomarańczowa sznurówka wpleciona w but w geście sprzeciwu wobec hejtu oraz w solidarności z ofiarami negatywnych zjawisk w internecie. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.

21.03.2019 | przeczytano: 2385 razy
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią wspierającą Telefon Zaufania

Szary, zwykły poranek, poczucie osamotnienia, bezsilności i niepewności – to codzienność wielu młodych ludzi. W najnowszym, poruszającym spocie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, widz poznaje zwyczajną nastolatkę i towarzyszy jej w ciągu pozornie normalnego dnia. W tle słychać jednak rozpaczliwe wołanie o pomoc.

07.01.2019 | przeczytano: 839 razy

Arena.pl, platforma handlowa typu marketplace, organizuje przedświąteczną akcję charytatywną „Radość na okrągło”, której celem jest zebranie funduszy na wsparcie działań fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Podczas akcji, trwającej od 1 do 16 grudnia br., platforma przekaże na działania statutowe fundacji 5% z uzyskanej prowizji, ze wszystkich transakcji dokonanych w kategorii „Dziecko”.

07.12.2018 | przeczytano: 323 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764