logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Edukacji Społecznej: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV

9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na temat HIV i zachęcić Polaków do regularnego wykonywania testu oraz stosowania prezerwatyw.

29.11.2023 | przeczytano: 538 razy
Durex wspiera zatrzymanie epidemii AIDS do 2030 roku

1 grudnia, z okazji Światowego Dnia AIDS, wystartowała wspólna kampania marki Durex i Fundacji Edukacji Społecznej, której celem jest wsparcie celów światowego dnia AIDS. Jej osią jest edukacja i zwiększenie świadomości na temat HIV i AIDS, a także propagowanie szerokiej diagnostyki. Firma Reckitt wraz z marką Durex od wielu lat działa na rzecz bezpiecznego seksu, ponieważ prezerwatywy są jedynym środkiem antykoncepcyjnym, który pomaga chronić przed zakażeniem. Tylko w tegorocznej kampanii przekaże na ten cel darowiznę rzeczową o łącznej wartości 90 000 zł.

02.12.2021 | przeczytano: 1169 razy

Czym jest poczucie bezpieczeństwa? Jak funkcjonować w wielotysięcznym tłumie?  Czy osoby z niepełnosprawnościami mogą czuć się pewnie na festiwalach muzycznych? Audioriver rozpoczyna nowy projekt edukacyjny AUDIOHOME: #jesteśwdomu, w ramach którego zaprasza do dialogu na temat bezpieczeństwa, wykluczeń, i społecznego znaczenia festiwali oraz branży muzycznej. Do akcji przyłączyła się Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Kultura Bez Barier oraz After Party FES (Fundacja Edukacji Społecznej).

18.12.2020 | przeczytano: 275 razy
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”

Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie ubrania staje się ogromnym wyzwaniem. Atopowe zapalenie skóry wbrew powszechnej opinii nie jest wysypką a poważną przewlekłą chorobą o podłożu immunologicznym, której zaostrzenie może trwać nawet do 192 dni w roku![2] – Piekący przenikliwy ból towarzyszący tej chorobie, który nie pozwala normalnie żyć, obniżając znacznie jego jakość, to coś o czym bardzo często się zapomina. Nie pytają o niego również lekarze. Tymczasem on istnieje, pacjenci cierpią i trzeba o tym mówić głośno – podkreśla Hubert Godziątkowski prezes Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych.

09.12.2019 | przeczytano: 1021 razy
Trudne rozmowy o menstruacji w kampanii Sanofi

Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.

20.05.2019 | przeczytano: 745 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764