logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja JiM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Autystyczne i autentyczne

Kampania Fundacji JiM „Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!” porusza temat specyfiki kobiecego autyzmu, a także zwraca szczególną uwagę na problem ich niedodiagnozowania oraz konsekwencji z tym związanych. W inicjatywie wzięły udział dorosłe Polki w spektrum autyzmu: Ida Tymina, Klaudia Lewandowska oraz Dorota Bartosiak.

12.06.2023 | przeczytano: 361 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 729 razy
Wspólna sprawa marki Džiugas i Fundacji Jim

Litewski producent serów Džiugas, w ramach społecznego zaangażowana marki,  nawiązał współpracę z Fundacją JiM, która wspiera osoby dotknięte autyzmem. Marka przekazała dodatkowe środki na cele statutowe fundacji. Media w kampanii dotyczącej współpracy zakupiła agencja mediowa Havas Media.

06.04.2022 | przeczytano: 771 razy
Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu

Fundacja JiM, działająca na rzecz osób autystycznych, zainicjowała kampanię społeczną – Jak przetrwać święta. Celem kampanii jest budowanie świadomości na temat autyzmu. Okres świąteczny stał się tutaj motywem przewodnim nie bez przyczyny –  ze względu na liczbę bodźców jakie mają na nas wpływ, święta bywają trudne dla każdego, dla osób w spektrum także, tylko bardziej. W ramach działań powstała seria filmów oraz strona internetowa tylkobardziej.pl, na której można zakupić wirtualną bombkę wspierającą działania Fundacji oraz wziąć udział w aukcji bombek NFT.

14.12.2021 | przeczytano: 855 razy
KGHM na niebiesko - przyłącza się do akcji w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu

KGHM Polska Miedź S.A. po raz piąty przyłączyła się do inicjatywy „Polska na Niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu. Budynki Spółki zostały podświetlone. To symboliczne wsparcie ma pomóc zwrócić uwagę opinii publicznej na zagadnienia autyzmu.

06.04.2021 | przeczytano: 998 razy
KGHM świeci na niebiesko

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.

03.04.2020 | przeczytano: 733 razy
Wojciech Mecwaldowski w kampanii społecznej „Polska na niebiesko”

Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji JiM „Polska na niebiesko”. W kampanię zaangażował się m.in. Wojciech Mecwaldowski.

09.03.2020 | przeczytano: 1360 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Imagine w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.

13.07.2018 | przeczytano: 837 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764