logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Kapitan Światełko: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Santander i Kapitan Światełko z kampanią „Biustowniczki”

„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z bezpłatnego USG piersi, bez skierowania, ubezpieczenia czy zapisów, w największych miastach Polski. Badania odbędą się na terenie wybranych galerii handlowych w specjalnie przygotowanych gabinetach mobilnych. Projekt organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank.

20.02.2024 | przeczytano: 395 razy
G City partnerem kampanii Mosznowładcy

Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko. W tym roku akcję aktywnie wspiera aż siedem centrów handlowych należących G City Europe. W ramach tego projektu wszyscy chętni panowie mogą wykonać bezpłatne badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty.

26.11.2023 | przeczytano: 483 razy
Mosznowładcy już po raz dziesiąty zapuszczają wąsy

Dwa wysokiej klasy ultrasonografy, setki testów markerów nowotworowych i kolejka panów czekających na badanie w galerii handlowej – tak wyglądają spotkania z Mosznowładcami, akcją społeczną, której celem jest zapewnianie całkowicie bezpłatnych i bezbolesnych badań dla mężczyzn. W ciągu jednego dnia udaje się przebadać nawet 700 osób, a wszystko to, jak mówią organizatorzy – dla jaj.

14.11.2023 | przeczytano: 307 razy
Czekolada NXT od Slodkie wyróżniona wśród największych w Polsce inicjatyw CSR

W 21. raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazła się innowacyjna czekolada NXT generation, którą SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wprowadziło do oferty w minionym roku. „Mleczna” czekolada bez mleka, czyli alternatywa dla osób unikających laktozy, znalazła się w największym polskim przeglądzie inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju za 2022 rok.

18.04.2023 | przeczytano: 660 razy
„Zrób to dla jaj!” - badania dla mężczyzn w ramach kampanii Mosznowładcy

Rok 2022 będzie dla kampanii Mosznowładcy wyjątkowy. Jest to pierwsza edycja prowadzona wyłącznie pod nową nazwą, lecz nadal w duchu międzynarodowego ruchu zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii. Tym razem akcja rozpoczyna się już 1 października i trwać będzie przez dwa miesiące, aby zapewnić mężczyznom możliwość przebadania się w kolejnych miastach. Po raz pierwszy wykorzystany zostanie również podwójny gabinet umożliwiający skorzystanie z badań nawet 500 osobom dziennie.

14.10.2022 | przeczytano: 715 razy
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”

Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie. Akcję ubezpieczyciela wspierają – Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz Fundacja Kapitan Światełko, organizator Movember Polska.

04.02.2021 | przeczytano: 554 razy
Krakowska odsłona kampanii Movember w Galerii Bronowice

Jak co roku, w listopadzie, mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, aby sprowokować społeczeństwo do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób organizatorzy kampanii Movember chcą uświadomić, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach krakowskiej odsłony akcji profilaktycznej w piątek, 2 listopada, w Galerii Bronowice odbędą się bezpłatne badania USG jąder adresowane przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. Na nieco starszych panów czekać będzie – po raz pierwszy – badanie poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

02.11.2018 | przeczytano: 829 razy
Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian.

30.10.2018 | przeczytano: 802 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764