Aż 40% usamodzielnionych wychowanków domów dziecka nie ma stałej pracy, a tylko co piąty badany (18%) przyznaje, że otrzymał pomoc w znalezieniu mieszkania - wynika z Raportu „Start w dorosłość” zrealizowanego na zlecenie Fundacji Dobrych Inicjatyw1. Trwa kampania społeczna “Gotowi, do startu… Nie!”, której celem jest zwrócenie uwagi na alarmującą sytuację młodych dorosłych opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze.
11.01.2024 | przeczytano: 575 razyFundacja One Day, której misją jest spełnianie marzeń dzieci z domów dziecka, jak co roku, organizując zbiórkę prezentów, dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, spełniły się marzenia jej podopiecznych. W ramach współpracy agencja PR Hub odpowiada za działania komunikacyjne akcji, pozyskanie patronatów mediowych oraz ambasadorów. Działania prowadzone są pro bono.
07.11.2018 | przeczytano: 634 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |