logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja One Day: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Gotowi, do startu.. NIE! - kampania Fundacji Dobrych Inicjatyw

Aż 40% usamodzielnionych wychowanków domów dziecka nie ma stałej pracy, a tylko co piąty badany (18%) przyznaje, że otrzymał pomoc w znalezieniu mieszkania - wynika z Raportu „Start w dorosłość” zrealizowanego na zlecenie Fundacji Dobrych Inicjatyw1. Trwa kampania społeczna “Gotowi, do startu… Nie!”, której celem jest zwrócenie uwagi na alarmującą sytuację młodych dorosłych opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze.

11.01.2024 | przeczytano: 575 razy
Mały gest, wielka radość: PR Hub dla Fundacji One Day

Fundacja One Day, której misją jest spełnianie marzeń dzieci z domów dziecka, jak co roku, organizując zbiórkę prezentów, dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, spełniły się marzenia jej podopiecznych. W ramach współpracy agencja PR Hub odpowiada za działania komunikacyjne akcji, pozyskanie patronatów mediowych oraz ambasadorów. Działania prowadzone są pro bono.

07.11.2018 | przeczytano: 634 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764