logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Share the Care: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Rusza kampania „MAMY czas na zdrowie”

Prawie 50% pracujących matek pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje[1] – to główny wniosek z badań przeprowadzonych przez firmy badawcze IPSOS i SW Research na zlecenie Haleon, producenta leku Theraflu i Fundacji Share the Care. Przyczyn takiego stanu rzeczy można upatrywać w tym, że pracujące matki chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe[2] lub uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy[3]. Kiedy w końcu decydują się wziąć wolne – też nie odpoczywają, zajmując się w tym czasie domem i dziećmi.

10.12.2023 | przeczytano: 513 razy

Równowaga pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym staje się w ostatnich latach coraz ważniejszym tematem. Naprzeciw temu wychodzi dyrektywa work-life balance, której jednym z celów jest propagowanie urlopów rodzicielskich dla ojców. Ranking „Firma przyjazna tacie na etacie” jest skierowany do firm wspierających równość rodzicielską. Celem rankingu jest pokazanie dobrych przykładów i praktyki organizacji, po to aby inspirować firmy do zmian. Kapituła plebiscytu spośród wszystkich zgłoszeń wyłoni nominowanych, a finaliści zostaną wyróżnieni w kwietniowym numerze magazynu Forbes Women. Partnerami rankingu są UN Global Compact Network Poland i Fundacja Share the Care.

13.01.2023 | przeczytano: 746 razy

Jak dzielić się domowymi obowiązkami, gdy nasze mieszkania zamieniają się w biura do pracy zdalnej lub nauki online? W natłoku spraw i niekończącej się listy zadań, marka Amica wraz z Fundacją Share the Care rusza z kampanią “Wspólny dom = wspólne obowiązki”. Akcja zachęca do odpowiedzialnego dzielenia się domowymi pracami, by móc wspólnie cieszyć się czasem wolnym i pielęgnować więzi rodzinne.

15.04.2021 | przeczytano: 373 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764