Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…JESTEM, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.
31.03.2023 | przeczytano: 557 razyWystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” przygotowana przez agencje z grupy Havas dla Fundacji Zobacz… JESTEM! Za produkcję spotu towarzyszącego kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Dobro, zaś za postprodukcję Platige Image. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.
11.09.2018 | przeczytano: 947 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |