logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Góralki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Ewa Sulewska w zespole agencji Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Ewa Sulewska na stanowisko Social Media Team Leader. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu i projektów social mediowych agencji.

04.04.2024 | przeczytano: 319 razy
Góralki zmieniają styl komunikacji

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

02.02.2024 | przeczytano: 413 razy
Grzegorz Kłusek dołącza do Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko Business Development Manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.

03.01.2023 | przeczytano: 958 razy

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

19.12.2022 | przeczytano: 208 razy

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.

03.12.2020 | przeczytano: 418 razy
Case Study: 3x Ciacho na Snapchacie

Agencja Abanana przygotowała wideo z case study kampanii wizerunkowej, wprowadzającej na rynek nowy wariant produktu z portfolio I.D.C. Holding – Góralki Ciacho.

02.07.2018 | przeczytano: 941 razy
Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej dołączyły dwie nowe osoby

Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.

12.04.2018 | przeczytano: 647 razy
Góralki Ciacho ruszają z Abananą na podbój Snapchata

Któż z nas nie zna legendarnych już wafelków Góralki? Ich historia sięga… 1953 roku. Dla starszych są powrotem do smaków dzieciństwa i nieodłącznym dodatkiem do kawy, dla młodszych to rozpoznawalne, delikatne słodycze, po które samemu można sięgnąć na sklepową półkę. Słowacki rodowód, doskonała receptura, nowe smaki i opakowania – te atrybuty wystarczą, by umocnić ich pozycję na rynku. Czas poznać kolejne produkty przygotowane przez I.D.C. Holding – Góralki Ciacho, czyli kruche ciasteczka w wersji maślanej i kakaowej.

27.11.2017 | przeczytano: 772 razy

Zauważyłeś spadek zaangażowania fanów na swoim fanpage? Zastanawiasz się, jak można bardziej zachęcić ich do interakcji? To wcale nie jest takie trudne. Warto jednak korzystać ze sprawdzonych sposobów.

05.12.2016 | przeczytano: 1121 razy
Abanana w rebrandingu Góralków

Marka Góralki zmieniła szatę graficzną i strategię komunikacji. Podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Za całość prac w mediach społecznościowych odpowiada agencja komunikacji marketingowej Abanana.

19.10.2016 | przeczytano: 512 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764