logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

G DATA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27

Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.

30.09.2022 | przeczytano: 429 razy

Główny analityk zagrożeń mobilnych G DATA Alexander Burris ocenia decyzję Google o wstrzymaniu aktualizacji systemu mobilnego Android dla użytkowników urządzeń Huawei. Wiążę się to z pewnymi zagrożeniami dla właścicieli smartfonów od producenta z państwa środka.

27.05.2019 | przeczytano: 594 razy

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.mspark.ac.

18.04.2019 | przeczytano: 539 razy
Jak reklama wpływa na mózg? Rozmowa z Pawłem Boguszewskim

Czy istnieją ludzie, na których reklama „nie działa”? Czy zasłaniający treść pop up może przekonać do zakupu? Kto skuteczniej przewidzi skuteczność reklamy – neuronaukowiec czy algorytm? Co zrobić, żeby podejmować bardziej racjonalne decyzje?

27.02.2019 | przeczytano: 2130 razy
Koniec zabezpieczeń Captcha?

Niedawno opublikowane wyniki badań pokazują, że niektóre rodzaje zabezpieczeń captcha stały się przestarzałe. Powód: maszyny nauczyły się, jak je omijać.

14.01.2019 | przeczytano: 666 razy
Selectivv z wygranym przetargiem dla województwa zachodniopomorskiego

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania. Firma oferuje swoje usługi klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. Przykładem takiego działania jest projekt realizowany przez Selectivv dla województwa zachodniopomorskiego polegający na przeprowadzeniu badań ruchu turystycznego w latach 2017-2018 na podstawie danych historycznych gromadzonych w bazach typu BIG DATA.

29.05.2018 | przeczytano: 460 razy
Sotiria: Sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest warszawska Neuron Agencja Public Relations.

22.08.2017 | przeczytano: 631 razy
HummingBad. – chiński robak zarabiający na reklamie

W ciągu ostatnich dni i tygodni specjaliści od bezpieczeństwa teleinformatycznego wyjątkowo często natrafiają na nowy rodzaj złośliwego oprogramowania, które zainfekowało już miliony smartfonów i tabletów na całym świecie. Internetowy szkodnik jest bardzo opłacalny dla swoich twórców - co miesiąc mogą zgarnąć dzięki niemu nawet 300.000 euro.

02.08.2016 | przeczytano: 583 razy
G Data bada sezonowy wysyp podejrzanych reklam

Eksperci z G DATA SecurityLabs mają na co dzień do czynienia z cyberprzestępcami, ale zawsze pojawiają się jakieś sezonowe osobliwości. Szczególnym okresem jest wiosna, kiedy następuje wysyp podejrzanych ofert popularnych okularów przeciwsłonecznych. Informacje rozpowszechniane są za pośrednictwem spamu, mediów społecznościowych, a nawet SMS-ów. Nasi analitycy śledzą oszustów, wyjaśniają podstawowe informacje i dostarczają cennych wskazówek, jak uniknąć nieudanych zakupów.

12.06.2016 | przeczytano: 861 razy

Na polskim rynku startuje innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu: e-mail Bidding. Prawdziwy „Adwords” e- mailingu, który opiera się na ofertach „real time” i proponuje zautomatyzowany interfejs dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych. E-mail Bidding ułatwia tworzenie i zarządzanie kampaniami e- mailingowymi, z możliwością śledzenia w czasie rzeczywistym efektywności każdej kampanii i jej optymalizacji. To nowa jakość e-mailingu, która pozwala optymalizować koszty i skuteczniej docierać do grupy docelowej. 

12.12.2014 | przeczytano: 2509 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764