logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Spark Foundry rzuca wyzwanie technologiczne klientom

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, tworzy Growth Team, którego głównym zadaniem jest wsparcie klientów w rozwoju dojrzałości cyfrowej, czyli wzrost biznesu w oparciu o strategię innowacji i rozwiązania Data & Tech. Zespołem pokieruje Michał Pyc, nominowany na stanowisko Growth Directora.

20.03.2024 | przeczytano: 319 razy

Publicis Groupe uzyskało certyfikację wszystkich głównych narzędzi Google w obszarze Google Marketing Platform, dołączając tym samym do wąskiego grona najbardziej zaawansowanych partnerów tej platformy.

21.11.2023 | przeczytano: 435 razy

SalesTube (Group One), lider e-commerce i MarTech na rynku CEE rozwija współpracę z TERG S.A. (Media Expert). Spółka będzie odpowiedzialna za dostarczenie  licencji Google Marketing Platform dla lidera branży RTV i AGD, oraz za support zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.

25.10.2023 | przeczytano: 317 razy
Flix SE sięga po Google Marketing Platform

Agencja MarTech i e-commerce connected SalesTube (Group One), jako Sales Partner Google Marketing Platform i dostawca usług konsultingowych, rozpoczęła współpracę z FlixBus przy wdrożeniu platformy Google. Zespół Marketing Platforms agencji będzie odpowiedzialny za dostarczenie technologii, wdrożenie oraz wsparcie klienta w optymalizacji działań na wszystkich rynkach, na których jest obecny.

15.05.2023 | przeczytano: 680 razy

SalesTube (Group One), agencja MarTech i e-commerce connected, rozpoczyna współpracę z Flashscore — globalnym serwisem dostarczającym wyniki  sportowe  w czasie rzeczywistym, najciekawsze newsy, statystyki oraz treści ze świata sportu.   Agencja SalesTube jako oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform będzie odpowiedzialna za dostarczenie, wdrożenie technologii i bieżące wsparcie techniczne dla Klienta, którego informacje uznawane są za jeden z głównych kanałów pozyskiwania wiedzy przez dziennikarzy oraz kibiców na świecie.

11.04.2023 | przeczytano: 568 razy
Wiking Graf – o tym jak być zdobywcą z rozwiązaniami Mark Andy

Evolution Series E5 z oferty Mark Andy to kolejne rozwiązanie tego dostawcy, które zakupiła drukarnia Wiking Graf. Maszyna rozpocznie już wkrótce pracę w jej niedawno otwartym, nowoczesnym zakładzie produkcyjnym na przedmieściach Łodzi. Znalazły się w nim najwyższej klasy rozwiązania, na których opiera się obsługa klientów z dominującego w przypadku Wiking Graf sektora farmaceutycznego. Jak podkreśla Marek Jakubowski – właściciel i prezes zarządu drukarni, są to wymagający klienci, oczekujący najwyższej jakości usług, również w odniesieniu do technologii, na jakiej opiera się produkcję. Stąd należąca do niego firma w obszarze związanym z drukiem fleksograficznym od kilkunastu lat bazuje na rozwiązaniach Mark Andy. Łódzka drukarnia zakupiła wcześniej trzy inne maszyny tego producenta, z których pierwsza została tu dostarczona w 2008 roku (i pracuje do dzisiaj).  Pozytywne doświadczenia z Mark Andy zadecydowały o niedawnym zakupie kolejnej maszyny fleksograficznej tego dostawcy.

12.12.2022 | przeczytano: 997 razy
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform

Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie jak GA4, najnowsze case studies, a także artykuły i wypowiedzi ekspertów, specjalistów produktowych, certyfikowanych trenerów GMP oraz przedstawicieli Google.

15.11.2022 | przeczytano: 652 razy
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach

SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.

27.06.2022 | przeczytano: 410 razy

Wydatki na reklamę w internecie rosną z roku na rok. W USA sięgają nawet 200 miliardów rocznie. Również w Polsce ten nośnik jest już popularniejszy niż telewizja. Eksperci przekonują jednak, że nie chodzi tylko o to, żeby być w internecie. To bowiem najprostszy sposób, żeby “przepalić” stosy pieniędzy. Natomiast trzeba wiedzieć, gdzie w internecie są nasi klienci i jak do nich dotrzeć odpowiednim komunikatem.

17.05.2022 | przeczytano: 717 razy
Salestube wzmacnia kompetencje martech i BI

Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: Martech Consultant Michał Pawłowski, Econometric Specialist Marta Kubicz oraz BI Specialist Monika Banaszek.

22.03.2022 | przeczytano: 704 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764