logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GO Sport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Markowe sklepy zmieniają się w marketplacy’y

Rynek e-commerce, czyli handlu w internecie dostał potężny pandemiczny zastrzyk. To jedna z tych branż, która mogła liczyć na zwiększone zyski, bo obostrzenia ograniczyły działalność sklepów stacjonarnych. Jednak nie wystarczy tylko umieścić produkty na internetowej witrynie. Większość rynku przejmują bowiem giganci jak Amazon czy Alibaba. Dostrzegają to inne sieci i wzorem np. Decathlona zapraszają na swoje wirtualne półki inne marki – chcąc tym samym dorównać wielkim marketplace’om.

26.07.2021 | przeczytano: 781 razy
Agencja Bloomnet obsługuje sportową markę Xplova

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu dla kolarzy.

16.03.2021 | przeczytano: 615 razy
Good One PR z Eweliną Puławską jako Account Directorem

We wrześniu br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach agencji Good One PR i objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Wcześniej pełniła funkcję Senior Account Managera. Będzie zajmować się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

17.09.2020 | przeczytano: 440 razy

W świecie sportu nie dzieje się najlepiej. Wszystkie większe imprezy sportowe zostały odwołane, a część wydarzeń przeniosła się do online. W wielu przypadkach takie działanie jest jednak po prostu niemożliwe, ze względu na naturę i kontaktowość wielu dyscyplin sportowych. Co nowa sytuacja oznacza dla marek związanych ze sportem? Jak digital zyskuje w obliczu tej sytuacji?

06.04.2020 | przeczytano: 1581 razy
Kamila Kończak dołącza do zespołu strategicznego Big Picture

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, poszerza zespół komunikacji brandowej. Do teamu agencji dołączy Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą PR, jako konsultant największych marek fashion i life-style. Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, dołącza do zespołu kierowanego przez Helenę Korniejew, odpowiedzialnego za komunikację topowych marek takich jak Martini, Nespresso, Milka czy Coca-Cola.

10.04.2019 | przeczytano: 763 razy
Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.

01.04.2019 | przeczytano: 534 razy

Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, wyróżniona tytułem agencji PR roku 2017 i 2018. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.

24.01.2019 | przeczytano: 642 razy

Dom mediowy RL Media, powołany w ub.r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego oraz Change Serviceplan, przygotowały wizerunkową platformę komunikacji marki, która stanowi kontynuację dotychczasowych działań realizowanych w oparciu o hasło „Żyjmy sportem!” Oparta na nowym formacie kreatywnym kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz aktywności on-line. Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media, wyróżniający się unikalną ekspertyzą mediową w obszarze sportowym. Autorem strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej jest agencja Change Serviceplan.

27.08.2018 | przeczytano: 734 razy
Bartłomiej Brzoskowski dołącza do Kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Bartłomiej Brzoskowski, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner. Poprzednio pracował jako Account Director w agencji Feno.

25.10.2017 | przeczytano: 818 razy
Agencja interaktywna Kerris zwiększa zatrudnienie

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyły nowe osoby, zasilając działy technologii, kreacji, performance marketingu oraz obsługi klientów. Zwiększenie zatrudnienia jest kolejnym etapem dynamicznego rozwoju agencji. Wśród nowych pracowników znaleźli się:

13.07.2017 | przeczytano: 1494 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764