logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GONG: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 156
Konkursy.AI: nowa usługa w agencji GONG

Organizacja konkursów konsumenckich wiąże się  z wieloma wyzwaniami takimi jak moderacja i ocena zgłoszeń, weryfikacja dowodów zakupu czy obsługa prawna, przechowywanie danych osobowych i kontakt ze zwycięzcami. GONG (Group One), agencja kreatywna, która od lat wdraża autorskie rozwiązania AI w kampaniach reklamowych i organizuje aktywacje konsumenckie, wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, uruchamiając konkursy.AI – usługę stworzoną z myślą o markach organizujących konkursy w kanałach digital.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
AI Creative Fest po raz drugi

Druga odsłona AI Creative Fest już w czerwcu. Pierwsza edycja narobiła szumu, gromadząc prawie 400 osób z branży kreatywnej, miedzy innymi z działów marketingu, agencji, jak również osoby na stanowiskach zarządczych c-level oraz freelancerów.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 523 razy
Nowy Team Kreatywny w GONG

Agencja GONG (będąca częścią Group One) wzmacnia kompetencje kreatywne. Do zespołu dołączyli Bartosz Sowa, na stanowisku Art Directora oraz Kuba Miński, w roli Senior Copywritera, tworząc nowy team odpowiedzialny za rozwój koncepcyjny i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji.

02.04.2025 | Personalia | przeczytano: 654 razy
YouTube Works Awards 2024: poznaliśmy zwycięzców!

Znamy laureatów tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wśród zwycięskich kampanii znalazły się projekty takich marek jak Otodom, Grupa OLX, Empik, ING Bank Śląski, YES oraz Code Two. Grand Prix zdobyła kampania „Te końce świata” ING Banku Śląskiego.

01.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 664 razy
Luka płacowa – Group One stawia na transparentność

Group One, największa niezależna grupa marketingowo-technologiczna w Polsce, wyprzedzając o kilka lat nadchodzące dyrektywy unijne, zmierzyła swój poziom luki płacowej. Wynik 0,6% skorygowanej luki potwierdza, że dysproporcje w wynagrodzeniach ze względu na płeć nie dotyczą tej organizacji.

10.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 217 razy
Białe godziny na ekranach multimedialnych ING

ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Tym razem zachęca do podzielenia się swoimi postanowieniami.

07.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 349 razy
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 

06.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 552 razy
Czwarty sezon gry edukacyjnej „Miasto ING”

W nowym sezonie Miasta ING 4.0 bank rozwija temat cyberbezpieczeństwa pod hasłem: Podaj dalej, jak być bezpiecznym w sieci. Eventem hucznie otwierającym nową odsłonę gry była pierwsza w Roblox „Bitwa na rymy” z udziałem twórców internetowych: Edzia i Fusialki.  W wydarzeniu wzięło udział ponad 35 tys. fanów.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 404 razy
Oszczędzanie na Białą godzinę w kampanii ING

ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Trzeciej już odsłonie kampanii towarzyszy oferta do 7% na koncie oszczędnościowym.

27.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 1864 razy
Złote Spinacze dla ING

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienia w kategorii „Event komercyjny” dla „Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING” oraz w kategorii „Employer experience i komunikacja wewnętrzna” za projekt „Prosto, prościej, najprościej :)”

15.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 1725 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 156)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764