logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GPD Agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Rusza kampania reklamowa Onedaymore „Najlepsze, że bez mięsa!”

Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce.  22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia spożycia mięsa na rzecz, w 100% roślinnych,  zamienników na bazie grochu.

22.11.2021 | przeczytano: 308 razy
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.

27.10.2021 | przeczytano: 250 razy
Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.

19.10.2021 | przeczytano: 312 razy
Trwa letnia kampania #Sniadaniechallenge z Kingą Paruzel

Według szacunków instytutu Badawczego ARC wynika, że aż 54 proc. Polaków poświęca na śniadanie zaledwie 5-10 minut, a w rankingu najchętniej wybieranych produktów „na dzień dobry” od lat królują kanapki. A gdyby tak zamienić nudną kanapkę z serem na pożywne i pyszne musli, owsiankę lub granolę? Do tego zachęca Kinga Paruzel, w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-świadomościowej #SniadanieChallenge marki OneDayMore.

09.07.2021 | przeczytano: 246 razy
Kinga Paruzel ambasadorką marki Onedaymore

Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.

14.06.2021 | przeczytano: 310 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 456 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w czerwcu 2020

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać legendarną Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

16.07.2020 | przeczytano: 935 razy
Kurczak Sielski w „Doradcy Smaku” TVN w ramach wiosennej kampanii

SuperDrob S.A., jeden z wiodących polskich producentów drobiu, powraca z nową, wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”. Dania z Kurczaka Sielskiego pojawią się także w najnowszych odcinkach programu kulinarnego „Doradca Smaku”, emitowanego na głównej antenie TVN.

05.03.2020 | przeczytano: 1259 razy
Humor i luz w jesiennej kampanii Kurczaka Sielskiego od Superdrob

SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.

01.10.2019 | przeczytano: 786 razy
Superdrob rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego

SuperDrob S.A. promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.

08.03.2019 | przeczytano: 350 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764