logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GPD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 111
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu

W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.

18.12.2023 | przeczytano: 453 razy
Manroland Goss na konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”

Sukcesem, jak podkreśla Jarosław Kotfis - Business Director, odpowiedzialny za działalność firmy manroland Goss w naszym kraju - zakończył się dla niej udział w niedawnej konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”. Podczas wydarzenia, zorganizowanego przez wydawnictwo Polski Drukarz (wydawcę magazynu branżowego „Świat Druku”), firma zaprezentowała bazującą na technice zwojowego druku offsetowego maszynę Varioman c:line. Rozwiązanie jest przeznaczone do produkcji opakowań tekturowych i papierowych. Prezentacja, której autorami byli Frank Kreisel, Vice President Sales Europe i Jarosław Kotfis, spotkała się z dużym zainteresowaniem gości, którzy dotarli do Mrągowa.

28.10.2023 | przeczytano: 649 razy
Futrzasta łapa w kampanii Petrepublic

W niedzielę, 1 października ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, jednego z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.

02.10.2023 | przeczytano: 788 razy
Firma Manroland Goss na konferencji dedykowanej tekturze falistej

Październikowa konferencja „Tektura falista – najnowsze technologie” to kolejne tegoroczne wydarzenie branżowe, podczas którego firma manroland Goss będzie promować swoje rozwiązania z serii Varioman. Seria obejmuje trzy warianty, z których Varioman c:line jest przeznaczony do produkcji opakowań na bazie papieru – w technice offsetu zwojowego. Właśnie na tej części oferty niemieckiego producenta skoncentrują się podczas prezentacji (zatytułowanej „Offset rolowy – zmiana zasad gry”) jej przedstawiciele – Frank Kreisel, Vice President Sales Europe i Jarosław Kotfis – Business Director, odpowiedzialny za działalność manroland Goss w naszym kraju. Wydarzenie, organizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz (wydawcę magazynu branżowego „Świat Druku”), odbywać się będzie w dniach 5-6 października br. w Mrągowie.

21.09.2023 | przeczytano: 423 razy
Foodcare i raper Jacuś z „Brokatową sukienką” z kampanii Frugo Energy – Befrr

FoodCare uruchamia II turę kampanii FRUGO Energy w telewizji i digitalu. Zapowiada premierę pełnometrażowego utworu oraz teledysku rapera Jacusia pt. Brokatowa Sukienka, który powstał w odpowiedzi na prośby młodego pokolenia.

12.09.2023 | przeczytano: 530 razy
Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1, obsłuży markę Lech Pils

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

16.06.2023 | przeczytano: 528 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

01.06.2023 | przeczytano: 820 razy
Cosentino na Łódź Design Festival 2023

W drugiej połowie maja Łódź znów stanie się niekwestionowaną stolicą designu. Hiszpańska firma Cosentino, produkująca spieki kwarcowe Dekton, powierzchnie mineralne Silestone i naturalny kamień Sensa, po raz kolejny zaplanowała w tym czasie szereg aktywności dla gości odwiedzających Łódź Design Festival. Uczestnictwo w warsztatach tworzenia materialboardów, konkursach, wykładach i rozmowach będzie wyjątkową okazją do poszerzenia swej wiedzy i zapoznania się z tym, co dzieje się obecnie w światowym wzornictwie.

22.05.2023 | przeczytano: 536 razy

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

21.03.2023 | przeczytano: 853 razy
Bakalland zmienia się i startuje z wielokanałową komunikacją

Bakalland po 10 latach przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikacje wizualną. Marka rozpoczyna długofalową kampanię reklamową pod hasłem „JESZ, co dobre”. Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania rusza 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH,  digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. Bakalland odświeżył logotyp, unowocześnił i ujednolicił opakowania wszystkich swoich produktów. Od jesieni 2022 r. brand funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej, powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

13.03.2023 | przeczytano: 639 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 111)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764