logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GPD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 117
Wszystko mówi me-me-me - aplikacja bp wsparta kampanią

Premierze aplikacji BPme towarzyszy kampania reklamowa realizowana w digitalu, radiu i POS.

27.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 210 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
DDB FTW Warsaw - DDB Warszawa wkracza w świat gamingu

W momencie gdy czytacie te słowa, 24 miliony osób w Polsce gra w gry. Dlatego agencja DDB Warszawa rusza z DDB FTW Warsaw – polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW. Będzie to departament specjalizujący się w łączeniu brandów ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób, w jakościowej kreacji, komunikacji 360° dla klientów z gamedevu oraz w tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy. 

22.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 357 razy
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”

Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.

10.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Paulina Krukowska i Agnieszka Powaserowska w agencji Pomarańcza

Do zespołu Pomarańczy dołącza Paulina Krukowska, która pokieruje procesami w firmie na stanowisku head of operations. Agnieszka Powaserowska stanęła na czele zespołu kreacji jako art directorka.

20.09.2024 | Personalia | przeczytano: 430 razy
Arkadiusz Mogiła dołączył do agencji Insignia

Arkadiusz Mogiła dołączył do agencji Insignia i obejmuje w niej stanowisko Head of Strategy. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój kompetencji teamu strategicznego agencji. Jest to de facto jego powrót do agencji, w której pracował już przez rok, w latach 2022-2023.

26.06.2024 | Personalia | przeczytano: 543 razy
VML z nową platformą komunikacyjną bp

Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". 

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 759 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu

W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.

18.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 675 razy
Manroland Goss na konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”

Sukcesem, jak podkreśla Jarosław Kotfis - Business Director, odpowiedzialny za działalność firmy manroland Goss w naszym kraju - zakończył się dla niej udział w niedawnej konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”. Podczas wydarzenia, zorganizowanego przez wydawnictwo Polski Drukarz (wydawcę magazynu branżowego „Świat Druku”), firma zaprezentowała bazującą na technice zwojowego druku offsetowego maszynę Varioman c:line. Rozwiązanie jest przeznaczone do produkcji opakowań tekturowych i papierowych. Prezentacja, której autorami byli Frank Kreisel, Vice President Sales Europe i Jarosław Kotfis, spotkała się z dużym zainteresowaniem gości, którzy dotarli do Mrągowa.

28.10.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 785 razy
Futrzasta łapa w kampanii Petrepublic

W niedzielę, 1 października ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, jednego z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.

02.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 1295 razy
Firma Manroland Goss na konferencji dedykowanej tekturze falistej

Październikowa konferencja „Tektura falista – najnowsze technologie” to kolejne tegoroczne wydarzenie branżowe, podczas którego firma manroland Goss będzie promować swoje rozwiązania z serii Varioman. Seria obejmuje trzy warianty, z których Varioman c:line jest przeznaczony do produkcji opakowań na bazie papieru – w technice offsetu zwojowego. Właśnie na tej części oferty niemieckiego producenta skoncentrują się podczas prezentacji (zatytułowanej „Offset rolowy – zmiana zasad gry”) jej przedstawiciele – Frank Kreisel, Vice President Sales Europe i Jarosław Kotfis – Business Director, odpowiedzialny za działalność manroland Goss w naszym kraju. Wydarzenie, organizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz (wydawcę magazynu branżowego „Świat Druku”), odbywać się będzie w dniach 5-6 października br. w Mrągowie.

21.09.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 509 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 117)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764