logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GROW: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Aldi przełamuje stereotypy komunikacji marki pracodawcy i startuje z kampanią: Moc, która się liczy.

ALDI nie przestaje zaskakiwać. Sieć buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem jeszcze silniej postawiła na kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. I choć jest to wyraźne nawiązanie do popkultury, ALDI konsekwentnie podkreśla, że to nie supermoce powodują, iż potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy. Moce, które liczą się dla #teamALDI to moc zespołu i współpracy, możliwa do osiągnięcia dzięki takim cechom, jak życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość. Kampania, której hasłem przewodnim jest  #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap rusza 12 wrześniai potrwa do 31 października. Jest to kolejna odsłona działań realizowanych pod parasolowym hasłem Napędzają nas ludzie, po prostu, które towarzyszy ALDI od 2021 roku.

12.09.2022 | przeczytano: 700 razy
Aldi rekrutuje łacząc z rozszerzoną rzeczywistością

ALDI rusza z kampanią rekrutacyjną do centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Dyskonter zatrudni około 200 osób do obsługi nowo powstałego magazynu na stanowiskach liniowych oraz managerskich. Elementem wyróżniającym i pokazującym innowacyjne podejście w procesie rekrutacji w branży retail jest zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości oraz technologii VOICE bot.

15.03.2022 | przeczytano: 681 razy
Aldi z nową odsłoną kampanii Employer Brandingu

Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami – to hasło, które przyświeca wiosennym działaniom wizerunkowym ALDI, budującym markę pracodawcy. W najnowszej kampanii dyskonter stawia na utrwalanie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwości rozwoju. Komunikacja jest autentyczna, co podkreśla wykorzystywanie w kreacjach reklamowych wizerunków pracowników, uchwyconych na fotografiach podczas wykonywania codziennych zadań.

18.02.2022 | przeczytano: 615 razy
Aldi startuje z kampanią employer brandingową

ALDI Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: Napędzają nas ludzie, po prostu. - Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości orazjutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

12.10.2021 | przeczytano: 525 razy
Marka Levann Anny i Roberta Lewandowskich klientem Grow Now

Grow Now, najnowsza agencja należąca do Group One, wprowadza markę Anny i Roberta Lewandowskich Levann na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufaland, eBay i Allegro. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie pełnego modelu biznesowego.

07.07.2021 | przeczytano: 845 razy (komentarzy: 1)
Api Group uruchamia w zakładach w Livingston praktyki dla chemików

API Group, brytyjski producent specjalistycznych podłoży – folii, laminatów i materiałów holograficznych, poinformowała o utworzeniu dwóch stanowisk pracy w swoich zakładach w Livinston (Wielka Brytania), skierowanych do inżynierów chemików zainteresowanych odbyciem praktyk zawodowych w środowisku produkcyjnym. Krok ten wpisuje się w strategię firmy, zakładającą m.in. odkrywanie i promowanie młodych talentów wśród osób zaangażowanych w szeroko rozumiany przemysł przetwórczy.

10.07.2019 | przeczytano: 515 razy

W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych  konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Growing change. Changing growth. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.

25.01.2019 | przeczytano: 389 razy
Zmiany w strukturze Dentsu Aegis Network: Partnerstwo i kolejne akwizycje

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.

01.06.2018 | przeczytano: 888 razy
Marketing Summit 2016: Kraków europejską stolicą marketingu

60 ekspertów światowej klasy, którzy dyskutować będą o sposobach dynamicznego wzrostu firm i marek, dostęp do najistotniejszych trendów marketingowych i praktycznej wiedzy to główne punkty programu nadchodzącego Marketing Summit. Ta najważniejsza w regionie CEE impreza marketingowa odbędzie się w dniach 6-7 czerwca w Krakowie.

20.05.2016 | przeczytano: 1057 razy
Controlling w poligrafii: XXIX Poligraficzne Konfrontacje

Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej zaprasza na XXIX Poligraficzne Konfrontacje - Controlling Finansowo-Operacyjny w Przedsiębiorstwach Poligraficznych.

18.11.2014 | przeczytano: 2012 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764