logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GRUPA 365NET: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 98
Jak napisać materiał prasowy i być wilkiem w owczej skórze?

Media Relations, to zdecydowanie jeden z podstawowych działów PR i marketingu. Jest to filar podtrzymujący często całą kampanię. Jak sprawić, by się nigdy nie zachwiał?

28.09.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1241 razy
SEO vs. Google

Wydaje Ci się, że wiesz kim jest Twoja grupa docelowa w Internecie? Że znasz ich potrzeby, rodzaj pracy którą wykonują i po jakie produkty najchętniej sięgają? Nie daj się zwieść. Jedyne czego możesz być pewny to istnienia grupy konsumentów, do których dotarcie stanowi długą i krętą drogę…

28.09.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 939 razy
Nie uchowa się żadna puszka - Coca-Cola monitoruje obrazy

Nadeszły czasy, w których zastosowanie technologii monitoringu i rozpoznawania obrazu przez marki przestało być już tylko futurystyczną fantazją. Czy to samo stanie się z automatycznym śledzeniem treści wideo, umieszczonych przez użytkowników sieci? Wydaje się, że to tylko kwestia czasu. W każdym razie już od niedawna dla Coca-Coli pracują najnowocześniejsze algorytmy i serwery, dzięki którym na Facebook'u, czy Instagramie uwadze nie umknie prawie żadne zdjęcie zawierające puszkę tej najbardziej rozpoznawalnej firmy na świecie.

03.09.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1430 razy
Instagram przyjazny reklamodawcom

Instagram otwiera nowe możliwości dla reklamodawców. Oferuje on rozszerzenie pakietu narzędzi biznesowych o możliwość realizacji płatnych kampanii reklamowych oraz analizę zasięgu i zaangażowania tzw. followersów.

01.09.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1446 razy
Administratorze! Angażuj mnie!

Liczba polubień fanpage'a nie jest już od dawna uważana za jakikolwiek wymierny czynnik atrakcyjności naszej komunikacji na Facebooku. Pozyskanie fanów to obecnie kwestia stricte budżetu jakim dysponujemy. Najważniejszym jednak celem Facebooka jest budowanie więzi z obecnymi już fanami. Jak to zrobić?

01.09.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1399 razy
Prosument - zmora czy dobrodziejstwo?

Przeszukiwanie internetu pod kątem informacji o danym produkcie czy usłudze, dzielenie się opiniami na forach, wystawianie ocen i recenzji, znajomość własnych praw i obowiązków. Dzisiejszy świadomy konsument – prosument.  Co ta ewolucja oznacza dla marek?

28.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1222 razy

Od niedawna użytkownicy Facebook'a mają nową możliwość gromadzenia informacji pochodzących z postów. Wygodne narzędzie pozwala zapisywać szczególnie interesujące treści i łatwo do nich wracać.

26.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 445 razy
Zmysły cię nie zawiodą – marketing sensoryczny

Działania marketingu sensorycznego mają na celu głównie zwiększyć świadomość marki i przywiązanie klienta na poziomie emocjonalnym. Odwołuje się do bezpośredniego angażowania ludzkich zmysłów. Każdy element atmosfery wytworzony w punkcie sprzedaży, ma wpływ na jego nastrój, a w konsekwencji decyzję zakupową.

21.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1847 razy
Recepta na miłość do marki

Bardzo duże nasycenie mediów reklamą stało się przyczyną częściowej na nią odporności. Dotyczy to przede wszystkim odbiorców młodszego pokolenia. Gdzie dziś zatem szukać klucza do serc konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających?

18.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1573 razy
Marketing zintegorwany czyli siły, a zamiary

Według badań przeprowadzonych przez Econsultancy i Oracle Marketing Cloud, aż 67 %, czyli zdecydowana większość firm stawia na integrację kluczowych działań marketingowych we wszystkich możliwych kanałach komunikacji z klientami. Trzeba jednak pamiętać że droga od pomysłu do wdrożenia bywa długa i kręta. Dlaczego? Powodem okazuje się brak środków finansowych.

08.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1554 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 98)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764